Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad betaler I for bilforsikring ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte ny bil i 2008 og fik derigennem billig bilforsikring oveni fra ALKA.

Nu det så tid hvor den skal fornyes og pga en uforskyldt skade i en vaskehal fik jeg at vide at jeg ikke kunne stå som elitebillist men hvis jeg flyttede alle mine forsikringer fra Top DK kunne jeg.

Men ak den står nu til over 8.000 kr og fik det ikke som lovet ,så nu venter jeg på ham jeg talte med i sin tid ringer mig op og forklare om hvad der er gået galt.

Hvilke billige bilforsikringer kan I ellers anbefale ?

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:21

LinkCentralen.dk:

Jeg købte ny bil i 2008 og fik derigennem billig bilforsikring oveni fra ALKA.

Nu det så tid hvor den skal fornyes og pga en uforskyldt skade i en vaskehal fik jeg at vide at jeg ikke kunne stå som elitebillist men hvis jeg flyttede alle mine forsikringer fra Top DK kunne jeg.

Men ak den står nu til over 8.000 kr og fik det ikke som lovet ,så nu venter jeg på ham jeg talte med i sin tid ringer mig op og forklare om hvad der er gået galt.

Hvilke billige bilforsikringer kan I ellers anbefale ?

GF Forsikrings bilforsikringer plejer at være ok billige.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:25

Har bedt IF komme med et tilbud man skulle kunne få 20% rabat når man køre Mitsubishi som jeg.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:42

Anbefaler GF forsikring

Vores Lupo 3L fra 2005 (mener jeg det er) koster os 4500,- om året inkl kasko.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:45

Jeg er hos LB koncernen (Lærestadens brandforsikring) der giver jeg 6000kr om året for bil, ulykke, indbo, rejse og falck som nybillist over 25år. En af de billigste på markedet, hvis man er pædagog, lærer eller studerende til en af dem. LB koncernen dækker også FDM forsikring, de også ret billige.

Jeg har også lige sparet min svigerfar 1400kr om året som elitebilist fra Alm. Brand til Tryg.

Kenan

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:46

Kenan Corbo:

Jeg er hos LB koncernen (Lærestadens brandforsikring) der giver jeg 6000kr om året for bil, ulykke, indbo, rejse og falck som nybillist over 25år. En af de billigste på markedet, hvis man er pædagog, lærer eller studerende til en af dem. LB koncernen dækker også FDM forsikring, de også ret billige.

Jeg har også lige sparet min svigerfar 1400kr om året som elitebilist fra Alm. Brand til Tryg.

Kenan

Skal siges jeg har en bil fra 95 med ansvar kun.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:00

Tom Frank Christensen:

Anbefaler GF forsikring

Hopper også med på anbefalingen af GF. Ud over den billige forsikring, kommer der som regel en check ind ad døren i februar måned. Det har jeg ikke fået andre steder :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:30

igang:

Tom Frank Christensen:

Anbefaler GF forsikring

Hopper også med på anbefalingen af GF. Ud over den billige forsikring, kommer der som regel en check ind ad døren i februar måned. Det har jeg ikke fået andre steder :o)

Har faktisk aldrig oplevet at jeg IKKE fik den check. Så det kan vel ikke kaldes uventede penge. Alligevel er det dejligt uventet at få en gratis biograftur med middag og rødvin - eller hvad man nu ellers vælger at bruge pengene til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44

Tom Frank Christensen:

igang:

Tom Frank Christensen:

Anbefaler GF forsikring

Har faktisk aldrig oplevet at jeg IKKE fik den check. Så det kan vel ikke kaldes uventede penge. Alligevel er det dejligt uventet at få en gratis biograftur med middag og rødvin - eller hvad man nu ellers vælger at bruge pengene til.

Har lige skiftet til Nykredit Forsikring, hvor jeg kunne få min Peugeot Expert TDI kaskoforsikret for ca. 4400,- .

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 10:59

Jeg har en Passat TDi 115 hk fra 2000, hos FDM med ansvar, kasko, friskade, glas, falck europa til 4450 om året, hvilket jeg syntes er billig..

Er 23 år og elite belist Smile

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)