Jeg synes at når der er snak om at det er en person, skal det være hele hendes navn. Jeg synes det giver den mest troværdige virkning.
Eller vil hun for mig blive kendt som Gitte H. Hvor Gitte Hyllested ville være bedre.
Er ikke helt enig her. Da hun er kunstner er hendes navn også en del af hendes brand og derfor vil det være meget bedre om hun benytter et domæne der svarer til det hun kalder sig til udstillinger og som hun formentlig også underskriver sine billeder.
Men hvis I er i tvivl eller hvis begger er lige relevante, så køb begge domæner og lave en 301 redirect på den mindst relevante til den anden.
Kan godt se argumentet for at bruge hele hendes navn. Omvendt synes jeg, at det måske er lidt for langt og knap så klingende som eks. bare Gitte H.
Hun underskriver pt. sine malerier med "Gitte" . Det ser jeg dog som værende for kort og bestemt ikke unikt nok. Derfor svært at bygge et brand opp omkring det.
Hvad synes I klinger bedst rent brandingmæssigt ? Gitte Hyllested eller Gitte H.
Kan godt se argumentet for at bruge hele hendes navn. Omvendt synes jeg, at det måske er lidt for langt og knap så klingende som eks. bare Gitte H.
Hun underskriver pt. sine malerier med "Gitte" . Det ser jeg dog som værende for kort og bestemt ikke unikt nok. Derfor svært at bygge et brand opp omkring det.
Hvad synes I klinger bedst rent brandingmæssigt ? Gitte Hyllested eller Gitte H.
Hvis det skal være mere og andet end bare husmoderkunst (som min kærestes far kalder hendes malerier), så skal hun droppe at underskrive sine malerier med "Gitte". Dernæst synes jeg det er obligatorisk at der er synergi mellem hendes kunstnernavn og navnet på hendes hjemmeside.
Men hvis jeg absolut skal vælge, så ville jeg tage gitte-hyllested.dk (som er ledigt) og ikke gitte-h.dk (selvom det rimer)
Helt enig i at hun skal stoppe med at skrive Gitte.! Ud fra jeres råd og Gittes egen vurdering vil jeg nu arbejde vidre ud fra at hun skal profileres som Gitte Hyllested.
Ambitionen er at hun skal være repræsenteret på gallerier og i det hele taget være i markedet. Både btc og btb. Med tiden skal hun også have eget atelier/showroom.
Jeg er blevet inspireret af Rikke Darling, som jeg synes gør det rigtigt godt. Hendes side hedder rikkedarling.dk og ikke rikke-darling.dk
Har du erfaring med, at det er bedre at dele navnet op med en bindestreg ?