Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du villig til at smide nogle penge i et projekt?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er du villig til at inverstere i et projekt? Så kontakt mig pr. PB og jeg uddyber nærmere :)

Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 14:33

Så uddyber jeg det lidt mere her.

Da jeg er i fuld gang med www.Blogtips.dk, er jeg nu nået så langt, at der skal laves noget SEO, købt en masse billeder, betalt freelance skribenter, købt nyt design osv.

Vi søger stadig en partner, som er villig til at smide nogle penge i hjemmesiden, indtjeningen deler vi ligeligt i mellem os. Du skal have en smule forstand på Wordpress, og interesserer dig for siden indhold og emner.

Lyder det interessant, så kontakt mig pr. PB.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:43

Var siden ikke til salg?

Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 14:45

Nej, besluttede mig for at blive ved, og lægge noget mere arbejde i den. :)

- også fordi, at jeg synes det ville være dumt at give slip på den :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:46

Som jeg ser det, er det ikke en større investering der skal gøres i ovenstående - Hvorfor ikke bruge kræfterne på selv at få hevet en ekstra stor løncheck ind som kan give det nødvendige indskud, istedet for at spilde tiden på at finde andre som vil kaste lidt efter dit projekt?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 14:49

Du har da helt ret M.P - men da jeg er 16 år, er det også begrænset hvor mange penge jeg har til rådighed. For hvis jeg skal holde den kørende med nye indlæg ofte, så skal der jo penge til, og dem har jeg ikke nok af til netop sådan et projekt.

Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 14:52

Men, jeg siger heller ikke, at partneren KUN skal smide penge i, det er jo noget vi alle skal deles om. Han/hun skal også skrive et par indlæg en gang i mellem, sørge for at skrive lidt SEO osv. :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Intet er umuligt, det handler om at give for at få noget igen.

Jeg havde ej heller en krone på lommen for 3 år siden, da jeg var 16 og ville begynde at arrangere events og koncerter - Men kreativ tankegang og hårdt arbejde (både infirm og udefra) lykkedes det mig da at få stablet en del på benene.

Min erfaring siger mig, at det ikke nytter at bede andre om hjælp og forvente de gør det lettere for en. Skulle det ske der var en behjælpelig sjæl der er villig til at bidrage, er det kun et plus og letter ens arbejde en smule. Man har oceaner af spild tid, hvis man forventer at der kommer en kørende med kranen og hjælper med at bygge slottet - Lig stenene på egen hånd og bliv glædeligt overrasket i sidste ende, når du kun er forpligtet overfor dig selv.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:16

kender jeg udmærket man vil altid have alt hurtigere end man har pengene, når man er i teenager årene så man får kassekrdit og vupti har man brugt det hele og skal betale masser af renter

samarbejde før det kan betale er det nok mere i plus million klasse , kommunikation  kan godt tage pusten ud af en, og man havde tit kommet hurtigere vis lige ventet 3-6 måneder

Husk vis tager et job , du har sikker fri kort og et lille job der ikke giver meget kan betyde det er mange penge, vis spare lidt penge hver måneden og som dig bor hjemme , derved måske færre udgifter skal der ikke mange penge ind hver måneden ved at arbejde før der bare er 50.000 kr. på konto , husk udnyt det fuldt ud end at bruge partner og scor hele gevindsten derved

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20

Blogtips:

Så uddyber jeg det lidt mere her.

Da jeg er i fuld gang med www.Blogtips.dk, er jeg nu nået så langt, at der skal laves noget SEO, købt en masse billeder, betalt freelance skribenter, købt nyt design osv.

Vi søger stadig en partner, som er villig til at smide nogle penge i hjemmesiden, indtjeningen deler vi ligeligt i mellem os. Du skal have en smule forstand på Wordpress, og interesserer dig for siden indhold og emner.

Lyder det interessant, så kontakt mig pr. PB.

Hvor meget indtægt genererer sitet nu? Og hvordan vil du løfte indtjeningen for at betale evt. investorer tilbage?

Det er et meget konkurrencepræget område, du har kastet dig over, og de besøgende, der interesserer for den type emner, klikker desværre ikke særligt tit på reklamer, hvis de da ikke har blokeret for dem.

Ulstrup har netop opsamlet 37 danske blogs, der omhandler online markedsføring, så jeg vil råde dig til at komme med et unikt value proposition til både dine brugere og dine potentielle investor.

Hvorfor ikke bare køre organisk vækst?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)