Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal det virkelig være så bøvlet???

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du slettet alle de linjer den refererer til? :)
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:01

Jeg vil helst ikke slette noget.

Læste et indlæg hvor en havde samme problem som mig og det hjalp ikke at slette noget, for problemet var der stadig...

Tilmeldt 30. Dec 10
Skrevet kl. 18:34

Jeg vidste at jeg ikke skulle have pillet...

Jeg prøver at installere den danske sprogfil til oscommerce.

Jeg henter den og pakker den ud.

Flytter filerne ind i min catalog mappe via FTP

Går ind på min website og ændre sproget til dansk

PUF - en blank skærm hvor der står:

The website cannot display the page

SHIT..... Ja nu kan jeg slet ikke komme ind på min site.

Hvad gør man nu??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:39
Hvad du gør nu? 1) Installere igen 2) Får en til det som har gjort det mange gange før Du vælger selv. Andre før dig har også kæmpet med at installere systemer og har måtte gøre det igen og igen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:42

Find en herfra der kan se på det, tror det vil spare dig for en del frustrationer.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 30. Dec 10
Skrevet kl. 18:42

Okay, men hvad installere jeg igen, hele oscommerce, dansk filen, eller?

Er alt fra min site så ikke slettet?

Tilmeldt 30. Dec 10
Skrevet kl. 18:51

Tænker at jeg evt har lavet en fejl..

Da jeg installerede den danske sprogfil, sagde jeg ja til at den skulle slette dobbelt filer (den engelske version).

Er det rigtig nok, eller skal jeg have begge (dansk + engelsk) til at ligge der samtidig?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:53

Nicole1988:

Okay, men hvad installere jeg igen, hele oscommerce, dansk filen, eller?

Er alt fra min site så ikke slettet?

Nogle gange er det hurtigere at starte forfra med det istedet for at finde ud af hvor problemet ligger.

Men hvis du ikke er sikker på hvad du laver, så få dog en med den viden til at gøre det? Hvis min bil laver knuder, så begynder jeg ikke selv at lave den (kan dog fixe småting) men jeg kører den til mekanikeren fordi jeg ved at HAN kan lave min bil.

Det er samme problem stilling her. Istedet for at sidde time efter time og prøve det ene og det andet uden at du ved hvad du gør, så brug de få hundrede det sikkert vil koste at få en anden til det.

Fokuser istedet på at optimere din forretningsgang i din webshop og find ud af hvor du skal sætte ind for at tiltrække kunder.

Hvor tit skal du sidde og installere oscommerce? Forhåbentligt ikke hver dag :) Det er noget der kræver tid og mestre og dem der virkelig kan de sidder og smider en shop online hver dag.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Dec 10
Skrevet kl. 18:58

Hejsa

Jeg takker for din hjælp og kan godt forstå hvad du mener.

Jeg vil bare meget gerne lære hvordan det virker og synes det er spændende og prøve nye ting. Jeg nørkler gerne med ting. Det er på den måde jeg har lært at bruge en computer, office pakken, installere windows osv... :-)

Jeg ved at det kan gøres lettere, men hvis jeg kan så gør jeg det gerne selv også selv om det tager noget længere tid. Jeg har ikke så travlt. Shoppen skal først køre officelt om 3-6 måneder.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:03

Du kan evt prøve at smide nogle print sceen op der hvor du er gået i stå, så det sikkert nemmere at hjælpe dig.

Tryk tasten Print Screen og gå ind i et foto program som paint eller andet tryk ctrl+v og gem så billedet og smid det på Amino.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)