Hej allesammen.
Jeg håber virkelig at der er en der kan hjælpe en frustreret ung kvinde, der har en drøm om en webshop... Jeg har prøvet utallige løsninger nu og hver gang sidder jeg enten fast eller er ikke tilfres med resultatet... Min plan er at lave en ganske enkel og smart webshop med paypal betalings løsning. Mennn............ HVORDAN F..... laver jeg det??? - Jeg har prøvet og lave en hjemmeside og sidde paypals knap ind, uden held. - Jeg har købt et webhotel og prøvet at installere oscommerce (helt nybegynder), men jeg kan ikke få det installeret ordentligt, så det virker... - Jeg har søgt og søgt på nettet, enten efter en løsning eller en vejledning, men det er jo en rodebunke uden lige... Jeg vil SIMPELTHEN ikke betale flere tusiende kroner for at have en lille hygge butik, som skal køre ved siden af min alm. arbejde... Kan det ikke lade sig gøre på en eller anden måde?? Håber virkelig at der sidder nogle kloge hoveder med en ide... Jeg har lige nu et webhotel ved domaindirect, så hvis du har en løsning hvor jeg stadig kan beholde det, så ville det være perfekt. :-) På forhånd tusind tak. :-) Mvh. Nicole |
Hvor meget er din egen tid værd?
Hvor mange timer har du allerede bøvlet med dette?
Mit råd er at betale nogen for at gøre det. Jo du kan sagtens lære at lave det hele selv, men spørgsmålet er om du vil igang med webshoppen nu eller om et år (og du vel og mærke vil bruge en masse tid på at sætte dig ind i hvordan man teknisk sætter en shop op).
Alternativt kan Martin T's e-pusher varmt anbefales. Selv gratis udgaven har mange gode guldkorn.