Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BOYKOT AMINO:DK

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Irenes Univers:
Jeg vil ikke sige, der er noget, jeg ikke forstår, men det er påfaldende, at indlægget på Sol.dk er skrevet ca. én time før dit indlæg her (vi taler om 29.12. 2010) - og at du allerede har fundet det ---------har du en tvillingebror, der hedder Tip-Top ???

Enten så fremlægger du beviser på at du kan se at det er ham eller også så kommer du med en forbeholden undskyldning til ham. Det er da det eneste du kan gøre nu.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:56

Niels Henriksen:

Enten så fremlægger du beviser på at du kan se at det er ham eller også så kommer du med en forbeholden undskyldning til ham. Det er da det eneste du kan gøre nu.

I kan vel bare se om jeg har bedt om at få min bruger slettet hehe.....

:)

Og det har jeg bestmt ikke

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 09:53

Pakke-Manden:

Niels Henriksen:

I kan vel bare se om jeg har bedt om at få min bruger slettet hehe.....

:)

Og det har jeg bestmt ikke

Big Smile Hygger i jer Beer

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:15

Jeg går ind for bigami.... Wink

= min dejlige kone og Amino

Negative mennesker er et primitivt folkefærd, som er spild af tid.. 

godt nytår

Michael

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 12:45

Dit indlæg - er det et udtryk for DIN holdning eller er det information til os andre om hvad andre siger om amino i andre fora end amino?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:00

Der må jo være noget om det, for der er også nogle stykke på Trustpilot der ikke kan lide Amino: http://www.trustpilot.dk/review/www.amino.dk

Men man kan nok ikke gøre alle glade :-)

Dbh Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 20:07

Martin Thorborg:

Der må jo være noget om det, for der er også nogle stykke på Trustpilot der ikke kan lide Amino: http://www.trustpilot.dk/review/www.amino.dk

Dbh Martin

Det er rigtigt Martin men dem der ikke er tilfredse hvorfor holder de sig ikke bare væk og lader os der er glade for siden bruge den og vi skal forstyrres med deres meninger om at siden er dårlig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:16

Martin Thorborg:

Dbh Martin

Nogle af anmeldelser negative især de ser meget mystisk ud , et par stykker kunne det se ud  som om det er ven der giver et firma stjerner og sit eget positive , i hvert i fald et af dem burde fjernes , da jeg tvivler på det kan være lovligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)