Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BOYKOT AMINO:DK

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Grønholdt Petersen

Skulle nok have forklaret mig bedre..... Det er ikke mig der har skrevet indlægget på sol.dk...

Så det bare derinde :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:58

Pakke-Manden:
Jeg forstår ikke ikke?

Hvem forstår du ikke?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Bum-Bum Pakke-Mand: Hvad er der dog gået galt  ???

Lige ovenover mine ord i dette skrivefelt står der (kopieret) :

"Skriv dit svar herunder og klik på "Ok". Husk at du IKKE kan slette det senere!"

Så ja, bordet fanger - og det kan vel ikke komme helt bag på dig......Smile

Meen: Hvis man står inde for og mener det, man skriver - skulle det ikke give de helt store problemer - selvom afsender og modtager ikke altid er enige.

Noget helt andet er, at der på Amino, måske godt kunne tilføres et stænk af de lidt mere "bløde" værdier, som det nok hovedsageligt er kvinder, der opererer i. At der blev sat noget mere fokus på det psykologiske spil der er i alting : og måske ja, - en egentlig brevkasse for selvstændige her i forummet - for der kan være mange ting, der trænger sig på.

Det med de spidse albuer, de benhårde ord og at kalde sig selv for et eller andet - og de andre for noget andet; også kaldet mudderkastning:

Det kan man ikke bruge til noget - og én ting er sikkert: Det skaber ingen omsætning - kun fnidder-fnadder.

Dbh Irene

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 01:31

Forstår ikke hvad du mener?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 01:31

Irenes Univers:

Bum-Bum Pakke-Mand: Hvad er der dog gået galt  ???

Lige ovenover mine ord i dette skrivefelt står der (kopieret) :

"Skriv dit svar herunder og klik på "Ok". Husk at du IKKE kan slette det senere!"

Så ja, bordet fanger - og det kan vel ikke komme helt bag på dig......Smile

Meen: Hvis man står inde for og mener det, man skriver - skulle det ikke give de helt store problemer - selvom afsender og modtager ikke altid er enige.

Noget helt andet er, at der på Amino, måske godt kunne tilføres et stænk af de lidt mere "bløde" værdier, som det nok hovedsageligt er kvinder, der opererer i. At der blev sat noget mere fokus på det psykologiske spil der er i alting : og måske ja, - en egentlig brevkasse for selvstændige her i forummet - for der kan være mange ting, der trænger sig på.

Det med de spidse albuer, de benhårde ord og at kalde sig selv for et eller andet - og de andre for noget andet; også kaldet mudderkastning:

Det kan man ikke bruge til noget - og én ting er sikkert: Det skaber ingen omsætning - kun fnidder-fnadder.

Dbh Irene

Forstår ikke hvad du mener?

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 01:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Til Pakke- Manden:

Nu vil jeg ikke starte op igen med dig, således at denne tråd bliver til hen ad hundrede indlæg - i min sidste tråd med dig mistede jeg en del point - fordi jeg sagde min mening.

Jeg vil heller ikke gå så langt, at sige at dette er min allersidste indlæg til dig i denne tråd.

Men: Hvad er det, du ikke forstår ?

Jeg vil ikke sige, der er noget, jeg ikke forstår, men det er påfaldende, at indlægget på Sol.dk er skrevet ca. én time før dit indlæg her (vi taler om 29.12. 2010) - og at du allerede har fundet det ---------har du en tvillingebror, der hedder Tip-Top ???

Pakke-Mand : Brug dine tanker konstruktivt her i julen/nytåret:

Er der ikke kunder nok pt. til din pakke transport - så tænk lidt større - og køb den større bil - så har du lige pludselig dit eget FLYTTEFIRMA, som måske giver flere penge.

Hyg dig nu med Fruen og børnene - så går det nok altsammen......Smile

Dbh Irene

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 01:59

Eeeeej Irene,

Synes det er synd du beskylder mig for ting og sager....men sådan er det jo.

Gider ikke en gang diskutere med dig for synes du er for langt ude...

Faktisk ligefør det er synd for dig også....

Ps.... Hvis nu jeg finder et lign indlæg et sted på nettet ... Hvor langtid går der så før jeg må poste det herinde , sådan du ikke mistænker mig?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 02:00

Pakke-Manden:

Jeg forstår ikke ikke?

Jeg var lidt for hurtig på tasterne. Beklager :-)

Fortsat god aften.

Mvh. Frederik

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 02:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Godt så - Pakke-Manden:

Jeg står af nu - Held og lykke med projektet !

Ikke sikkert alle har fulgt dig på din Amino-rejse.

Hej hej

De bedste hilsner fra  Irene

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 02:09

Ehmmm.. Synes godt nok det var hurtigt, at den blev vendt om til at pakke-manden har skylden for den tråd..

Måske er jeg bare blind, eller kan nogen af jer, der har set at han har skylden, ikke fortælle mig jeres jedi tricks, for dem vil jeg gerne  lære, da jeg så måske kan bruge dem, til at trække flere ind og klikke / købe på mine affiliate sites ;)

Jeg skal ikke stå til dommer om hvem der har skrevet det indlæg på juubi eller hvor det nu var, men jeg kan godt nok ikke se at det er pakke-manden, så igen. Hvis I kan se det, må jeg så ikke være jeres padawan, så jeg kan lære det?? ;)

sry for ordvalg. Har lige set Star Wars :) Nat nat allesammen vi ses senere

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)