Nu har jeg efter laang tids arbejden fået min webshop op at køre. I shoppen sælger jeg indtil videre rengøringsprodukter, men meget mere vil komme i fremtiden.
I er velkommen til at kigge ind, og der er fragfri levering, samt 10 % rabat til ALLE amino brugere!
Det eneste du skal gøre er at skrive "amino" i besked feltet.
Må jeg spørger hvordan du tjener penge på ting du sælger til 5 kr. Bliver de ikke spist i fragten ?? Arbejder selv med samme problem så det vil være sjovt med en løsning.
Grunden til at jeg har valgt at sende pr. efterkrav (faktura) er at jeg er gammel (22 år) vestjyde, og har tillid til folk, i hvert fald i første omgang, nu må vi se hvordan det skrider frem. Det har ikke været et problem endnu.
Blot en hurtig indskydelse, som måske kun er et problem for mig. Men dine produktbilleder på forsiden virker utrolig forvirrende, og slet ikke logiske - Jeg plejer altid at få en idé om produktet ved blot at se på produktbilledet, og det synes jeg på ingen måde jer får her. Så mere passende billeder til dine produkter, eller billeder af produkterne - Og ikke andet. Overvej også at fjerne en del af produkterne fra forsiden, det går forsiden en smule rodet med så mange produkter
Men ellers en fin hjemmeside - Med herlige produkter