Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er LogoDillen.dk klar!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Efter vi har arbejdet et stykke tid på vores hjemmeside, kan vi nu sige den er klar. Big Smile

I må meget gerne skrive hvad I synes om den, og om der er eventuelle ting vi kan gøre bedere. Kritik modtages med kyshånd! Smile 

I må også meget gerne følger vores facebook og Twitter, hvor vi vil komme med løbende opdateringer.

Mvh. 
LogoDillen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:01

Om os,det er for kort siden , skrive mere om jer.

Flere billeder på siden især de sider , der ikke er fyldt helt ud med tekst.

lav en mere sigende titlen hvad i sælger end at skrive forside , jeg mener denne her titlen

<title>Logodillen :: Forside</title> husk brug gerne alle 67 tegn der vises på google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 20:23

Den første overskrift jeg møder er: "Din virksomhed skal et have et logo. Hvorfor?"

Der er vist en slå fejl.... og så tror jeg ikke det er helt grammatisk korrekt med punktum der måske det skulle være et komma.

Ellers enkelt design

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 21:09

Jens Stæhr:

Den første overskrift jeg møder er: "Din virksomhed skal et have et logo. Hvorfor?"

Der er vist en slå fejl.... og så tror jeg ikke det er helt grammatisk korrekt med punktum der måske det skulle være et komma.

Ellers enkelt design

Mvh. Jens

Tak! Rettet :) 

Mikael christiansen:

Om os,det er for kort siden , skrive mere om jer.

Flere billeder på siden især de sider , der ikke er fyldt helt ud med tekst.

lav en mere sigende titlen hvad i sælger end at skrive forside , jeg mener denne her titlen

<title>Logodillen :: Forside</title> husk brug gerne alle 67 tegn der vises på google

Der bliver snart skrevet mere.

Viser google de ord der står i min title?

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 21:49

Jeg kan godt li dillen.

Men skal jeg vaere helt aerlig maa jeg sige at jeg nok ikke synes sidens design saelger logoer med mindre det er til vuggestuer og boernehaver. 

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:05

stiginshanghai:

Men skal jeg vaere helt aerlig maa jeg sige at jeg nok ikke synes sidens design saelger logoer med mindre det er til vuggestuer og boernehaver. 

Enig, men til den pris, kan man nok heller ikke forvente noget på højde med nogle af de dyrere steder.

Men super godt initiativ. I skal arbejde hårdt på at få nogle flere referencer. Uden, sælger I ikke noget :)

Held og lykke med projektet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 23:20
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:24

Hej og tillykke med sitet.

Jeg har hurtigt kigget siden (dog kun forsiden)
I skal gøre det mere klart at i designer logoer.
Nogle tilbud, logoer eller andet på forsiden. Savner noget salgbart, der vil få mig til at bestille et logo.

Personligt bryder jeg mig ikke om jeres overskrift "Din virksomhed skal have....." Pas på ikke at pålægge kunderne noget ved første øjekast.
Jeg har dog ikke lige en overskrift lige nu.

Og drenge..... Jeg havde sådan håbet at I ville kalde jeres site for "Krokologo" (syntes det ligger bedre i munden - men svært at sige i en 70 hestes brandert)

Ellers godt gået drenge!

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 13:24

Dommeren:

Hej og tillykke med sitet.

Jeg har hurtigt kigget siden (dog kun forsiden)
I skal gøre det mere klart at i designer logoer.
Nogle tilbud, logoer eller andet på forsiden. Savner noget salgbart, der vil få mig til at bestille et logo.

Personligt bryder jeg mig ikke om jeres overskrift "Din virksomhed skal have....." Pas på ikke at pålægge kunderne noget ved første øjekast.
Jeg har dog ikke lige en overskrift lige nu.

Og drenge..... Jeg havde sådan håbet at I ville kalde jeres site for "Krokologo" (syntes det ligger bedre i munden - men svært at sige i en 70 hestes brandert)

Ellers godt gået drenge!

Hej Dommeren,

Tak for det, klart noget vi vil kigge på! Dog beholder vi navnet Wink

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)