Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Doogl

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fairtime:

Super!

Dog ikke lige det med FB login ..

Helt enig.... lave en mulighed hvor man kan gøre det uden om FB

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Absolut!

Jeg kan godt se på den række henvendelser jeg har fået i dag, at jeg skal lave en alternativ log ind mulighed til dem, der godt gider besvære sig med at oprette en bruger.

Det skal selvfølgelig lige udvikles og testes først - meeen mon ikke det er oppe at køre i løbet af januar :)

 

Tak for Jeres feedback - det er værdsat!

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes faktisk at der er en kæmpe styrke i at benytte/tvinge FB-login.

Jeg afskyr anonyme anmeldelser på AOK, og synes anonyme comments på blogposts er irriterende.... FB-login sikrer en form for validitet af udsagnet man læser.

Godt gået Michael. Når man har lavet noget der virker som om det kunne have været Facebook der lavede det... så er der tegning til noget stort.

Det eneste der bekymrer mig er, at det bliver slaraffenland for haters. doogl gør det rigtig nemt at kritisere, og det er mennesker desværre bedre til end til at rose.

Thomas Bigum

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der .. Det kommer du til at lave boksen på !!


Super fedt tema, og må give Bigum ret, synes også at det med at man skal bruge facebook login'et giver langt mere pondus', en af de vigtigste ting for dig nu må jo være at sørge for Doogle har et godt omdømme - og ikke benyttes til spam eksempelvis . 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas og Martin for de positive tilbagemeldinger vedr. Facebook Connect!

Jeg er af helt samme mening som Jer.. Der er selvfølgelig mange der er "bange" for at tillade "adgang" til deres profiler - de skal i virkeligheden nok bare overbevises om, at vi hverken prøver på det ene eller det andet (af ondsidig karakter) - men det er jeg overbevist om kommer med tiden.

Der har også været en del henvendelser i dag der drejer sig om alternative muligheder for login. Jeg vil overveje muligheden - pros vs. cons - de henvendelser man får i starten skal man selvfølgelig overveje, og nødvendigvis ikke "overgive" sig til de alt for kritiske røster.

@Thomas - Du har helt ret i, at det _kan_ blive slaraffenland for haters - jeg har egentlig også bygget rapport funktionen ind i systemet af samme grund. Når det så er sagt, så tror jeg ikke folk vil hate så meget når deres FB profil er bag. MEN, jeg vil helt sikkert kigge seriøst på henvendelser, der drejer sig om "hate".

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt, vil jeg da se at få installeret :)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du mon nå at lade dig inspirere af Quoras lancering med at dryppe invitationer?

Det virker særligt elitært når ting kræver en invitation. Jeg kan godt lide at doogl er mega-nemt at installere - og lige til at gå til, men det andet virker ret godt ser det ud til.

Jeg tror den buzz Quora får i øjeblikket primært skyldes at den opnår mange early-adopters i de rigtige kredse, fordi det kræver en invitation at komme indenfor.

Det er så ligeledes min vurdering, at de som så (endelig) får en invitation, er mere opsatte på så at komme i gang og bruge det (for dit vedkommende, at starte doogl-discussions på fremtrædende sites).

se på det: http://bit.ly/g5Eg3H

 

Thomas Bigum

skriver selv om Quora

Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for nogle gode pointer Thomas :)

Ja, der er mange muligheder. For at være helt ærlig, så tror jeg man skal være semi kendt og fra SF for at have held med invitationer. I øvrigt, så synes jeg at Doogl er et produkt der skal kunne bruges af alle med det samme. Mit tænkte (skræk) scenarie handler lidt om, at hvis en website ejer har inkluderet Doogl på sit website, og en bruger har lyst til at stille et spørgsmål, så kan brugeren ikke komme ind - på baggrund af en manglende invitation.

Anyway, jeg tror at Doogls buzz kommer når de rigtige sites inkluderer widget´en på deres respektive sites. Jeg har givet mig selv en måned til at lave crossbrowser issues og signup system, så begynder jeg at gå lidt til nogle sites :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)