Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste råd mod sygdom?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så er jeg blevet godt og grundigt syg, og jeg er sikker på jeg langt fra er den eneste her på Amino :)

Mit hovede føles 100kg tungere end normalt, hvis jeg kigger ned får jeg en voldsom hovedpine, min næste er snottet, har lidt feber, hoster ret grimt og kan simpelthen ikke sove om natten.

Jeg drikker Te, har en Otrivin næsespray, tar et par panadoler engang imellem og er selvfølgelig godt pakket ind i varme tæpper. :)

Ka vi få et par gode husråd til hvordan man kommer af med sådan en omgang?

(synes jeg har hørt noget med at drikke en varm øl engang??)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:08

Tror det vigtigste er tålmodighed. Hold dig i ro og prøv at få sovet lidt. Hivs du har feber skal du ikke pakke dig alt for godt ind, skal gerne kunne komme af med varmen og så drikke en helt masse vand.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:12

Jeg har ligget syg hele December, først Roskildesyge og derefter madforgiftning juleaften.
Det eneste du kan gøre er at holde dig hydreret og give din krop tid til at bekæmpe problemet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:17

Hej Nick prøv med noget hyldebær, hvis det er viralt, fordi hyldebær indeholder en entry/fusion inhibitor (et stof som forhindrer at virussen kan komme ind i dine celler) Som specielt går efter influenza virus.

og hvis det er noget bakterielt så tag noget hvidløg, fordi hvidløg har alle tider været kendt for at dræbe de små satanner.

og spis samtidig med det godt med kød og bønnespirer, fordi dit immunforsvar har brug for aminosyrer for at lave, cytokiner til at slå infektionen ned.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:10

The, kogt vand, kogt vand med honning eller pebermynte eller kogt vand med hyldebærsaft... Og så gerne mange kopper dagligt. Det har hjulpet mig på højkant endelig. Har ligget syg de sidste 4 dage inkl igår!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:58

Aner ikke om det virker, men øl rådet har jeg hørt som

1 varm porter
4cl Stroh rom 80%
1 æggeblomme

Bland det hele og hæld det i svælget. HUSK at have en spand ved siden af dig. Så skulle du blive frisk meget hurtigt.

Aner som sagt ikke om det virker, da jeg aldrig har turde kaste mig ud i det. Så hellere være som mænd er, når de er syge. Ved at dø og konen griner :)

/Flemming 

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 08:47

Fashion-Seller:

The, kogt vand, kogt vand med honning eller pebermynte eller kogt vand med hyldebærsaft... Og så gerne mange kopper dagligt. Det har hjulpet mig på højkant endelig. Har ligget syg de sidste 4 dage inkl igår!

Du skrev "kogt vand" for sig. Mener du drikke bare kogt vand? 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:37

DC Trading:

Fashion-Seller:

Du skrev "kogt vand" for sig. Mener du drikke bare kogt vand? 

Ja bare helt almindelig kogt vand... Det renser kroppen, og så er det en god variation til de andre ting ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:38

Flemming Jensen:

Aner ikke om det virker, men øl rådet har jeg hørt som

1 varm porter
4cl Stroh rom 80%
1 æggeblomme

Bland det hele og hæld det i svælget. HUSK at have en spand ved siden af dig. Så skulle du blive frisk meget hurtigt.

Det lyder nærmere som måden, hvorpå man tømmer maven den 1. Januar, og ik som en kur mod influenza hehe

Bare det at drikke 4 cl Stroh rom er jo en præstation i sig selv... Fy for den lede siger jeg bare!

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 09:49

Hvis det gør ondt, når du holder hovedet nedad, så kan det være bihulebetændelse, og så kan det være, at du skal have kigget på det, men du kan læse mere om det i linket.

God bedring!

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)