Jep og det er her: |
Det sgu i orden at tage en for stor bid, så længe man lige kan sige undskyld. Og det super cool at du ikke er for liebhaver til det. Respekt !
Jep og det er her: |
Det sgu i orden at tage en for stor bid, så længe man lige kan sige undskyld. Og det super cool at du ikke er for liebhaver til det. Respekt ! |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
:-) Dorthe |
Takker mange gange nu er hjemmesiden nemmer at finde rundt i |
Nu kan jeg kun tale for mig selv, og derfor ved jeg ik, hvordan de andre ekspertbloggere har det... Men jeg havde ALDRIG, og jeg mener ALDRIG forudset alt det arbejde, som en ekspertblog medføre. Faktisk er selve blogindlægget det letteste at lave, selvom det tager 1-2-3-4 timer. Som nævnt flere gange før, så får jeg mellem 20-50 henvendelser dagligt enten via Amino, mail eller webshopmailen, hvoraf de fleste skyldes ekspertbloggen. Og det er altså ik mails, som blot tager 1-2-5-10 minutter at besvare... Det har været så slemt i December, at jeg slet ik har besvaret PBs herinde af betydning... Jeg har rigtig mange beskeder liggende fra starten af December, som alle venter på et svar... Så selvom mange "nomale" Aminoer ik ser det, så giver det altså en voldsom arbejdsmængde at være blogger. Og dertil kommer alle dem, som forventer man ved ALT, bare fordi man har det skide logo hehe |
Come on ! Det ved vi godt at du gør. Så sidder du derude og ikke helt kender Fashion Seller, så skriv til ham NU. Han kan give dig svar på ALT, lige nu.. nu .. skriv nu !!
;-) |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Svar garanteres inden udgangen af 2012 ;D |
Jeg er slet ikke i tvivl om at I bruger rigtig meget tid på det. Og som nævnt var det i starten rigtig interessant at følge med, men det er det ikke i øjeblikket. Det er ikke rettet imod dig, men en generel betragtning. Jeg er også klar over at I ikke får noget for det, og derfor skal der også være plads til lidt personlig branding. Jeg ved ikke hvordan det foregår "bag kulissen", men det er oftere at jeg støder på blogindlæg der virker som om de er lavet fordi at de skulle laves, istedet for at det er fordi man har noget at dele ud. Personligt ville jeg hellere se færre men bedre indlæg, en en masse der bare er der. Men på den anden side er det jo op til mig selv, at skimme igennem om der er noget for mig. Det kan jo sagtens være at det jeg ikke finder brugbart, er relevant for andre. Og lad nu bare være: Du ved sgu alt, uanset om du har det logo eller ej :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Hej Martin Ganske enkelt bare cool at du kan sige sådan, det betyder SÅ meget at du stadig kan befinde dig på samme niveau som vi ander Best regards |
Jeg følger ik ret meget med i det pt, for at være ærlig, så jeg ved slet ik, hvordan indlæggene er... Men jeg tog bare udgangspunkt i den arbejdsmængde jeg har... Og ved godt det ik er rettet mod mig, men ville bare lige smide lidt info op om, hvor meget det egentlig gav af ekstra arbejde ;D Om folk bruger det til personlig branding eller ej, det gider jeg ik blande mig i... Er det okay med Thorborg, så må de sku gerne gøre det for min skyld, bare indholdet er iorden!
Nu har jeg ik skrevet noget i længe, da jeg slet ik kan overskue, at lave endnu en lande guide pt. Synes Sverige og Tyskland giver så voldsomt mange mails mm, at jeg slet ik kan overskue mere. Og så vælger jeg blot at lade bloggen ligge stille, og så hjælpe dem med spørgsmålene... Men der er sikkert nogen, som blot skriver noget fordi de føler sig presset. Sådan vil det altid være... Og vi er enige om, at det er en uheldig kombination...
Der er rigtig mange forskellige brancher og synspunkter, så de fleste indlæg kan sikkert bruges konstruktivt af nogen herinde eller i resten af verden...
Ja jeg burde få et Einstein logo ;D |