Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt!.. Hvad søger i?.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey all!....

Jeg startede et lille kurerfirma, for webshops for ikke så længe siden .... det går stille og roligt, og økonomien kører da ;)....

Ser tit i efterspørger kurerkørsel og div A-B løsninger herinde....

Men hvad er de helt præcis i søger?.

Billigere priser?

Bedre service?

Eller??

Ligenu køre jeg nemlig i en caddy.... Minder vel meget om en berlingo....

Men har mulighed for at anskaffe mig en større bil med plads til paller, så vel egentlig bare høre hvad i savnede indenfor transport....

Det jo ikke nemt at skulle konkurrere mod PostDanmark, Gls og lign....

Men drenge og piger.... Hvad siger i ?

let hjertet ;) 

MVH

Mig der elsker at kører :P

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:02

I er alle tilfredse med udbudet ?  :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:12

Hvis du følger med i de andre tråde der er om emnet, kan du se hvad efterspørger.

Det er bla. landsdækkende, hurtig og sikker levering til både privat og erhverv, osv. osv.

Har du et godt og solidt tilbud, så smid det ind i debatten, men jeg må være ærlig at sige at jeg tror det er op ad bakke..  folk med webshops er efterhånden trætte af små fragtfirmaer, som ikke ( desværre ) holder længe... . Problemet er jo at det koster penge, tid, besvær og kunder hver gang et fragtfirma stopper, og desværre er det sket nogle gange..

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:22

Det største problem er vel for de små fragtfirmaer at de ikke har pakkebokse hvor de kan lægge pakkerne hvis kunderne ikke er hjemme ....

Findes der egentlig nogen steder i DK, hvor "alle" fragtfirmaer kan levere pakke hvis kunden ikke er hjemme. og kunder så papir at de kan hente pakken på følgende adresse?.-..

Nu tænker jeg mere i de større byer?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:39

Pakke-Manden:

Det største problem er vel for de små fragtfirmaer at de ikke har pakkebokse hvor de kan lægge pakkerne hvis kunderne ikke er hjemme ....

Findes der egentlig nogen steder i DK, hvor "alle" fragtfirmaer kan levere pakke hvis kunden ikke er hjemme. og kunder så papir at de kan hente pakken på følgende adresse?.-..

Nu tænker jeg mere i de større byer?

Hvis vognmanden alligevel ligger og kører land og rige rundt - hvorfor så ikke bare levere hvor kunden er? Kunne man ikke ringe til dagens kunder mens man kører, og så er aftalen at de skal være i en radius af 20km fra den angivne destination ved bestillingen. Hvis chaufføren ringer i god tid burde det kunne gå - og så bliver der bare leveret.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 17:54

aaah det tror jeg nu ikke ville gå...

Det vil sige på pakken står der at den skal afleveres  ved hovedbanegården i Kbh, så inden chaufføren køre derind , skal han ringe til kunden for at finde ud af kunden sidder i den modsatte ende af byen???.... Ville koste alt for meget i spiltid... ville aldrig kunne løbe rundt....

Tænk hvis man nu har 100 pakker, det når man sgu ikke på ´en dag :)...

men ellers godt med lidt opfindsomhed :)

Takker for indlægget,,

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:16

Nu skriver du at du kører for webshops blandt andet. Men hvordan har du fået dem i hus tænker jeg? Du er vel langt fra landsdækkende jo?

Ja lidt nysgerrig er jeg :)

Mine tanker omkring pakker til private er at man har postkasser ved alle huse, men hvorfor ikke pakkekasser? Altså så hvert hus havde en kombineret pakke/postkasse? Så små og mellempakker bare ligges i som om det var et brev? og så var aflåst? Der findes flere eksempler mig bekendt. Men hvorfor ik udbrede dette? Og på den måde lave pakkeaflevering nemt? Ved dog ikke lige hvordan man skal få det udbredt osv.

MVH
Hans

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:08

Hej Hans.

Jeg køre kun med pakke indenfor østjyllands rammer, resten bliver sendt med postDk....

... Rigtig god ide med de pakke-Post-Kasser....

MEN tvivler sgu på det ville løbe rundt at alle huse skulle have sådan en kasse ;) nogen køber online sjældent, nogle aldrig .... og nogen køber online tit.......

Måske til boligblokke var det en mulighed...

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 08:33

Men hvordan har du fået overtalt diverse webshops til at benytte dig frem for postdk til det hele? Hvad kan du tilbyde? Og hvordan kan du få det til at løbe rundt? Jeg har haft overvejet lidt af det samme, men på sydøstsjælland, så er lidt nysgerrig, hvad du gør for at konkurrere.

MVH
Hans

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:45

HansPedersen:

Men hvordan har du fået overtalt diverse webshops til at benytte dig frem for postdk til det hele? Hvad kan du tilbyde? Og hvordan kan du få det til at løbe rundt? Jeg har haft overvejet lidt af det samme, men på sydøstsjælland, så er lidt nysgerrig, hvad du gør for at konkurrere.

MVH
Hans

Hej HansPedersen.

Har da bare taget en god snak med nogle forskellige webshop ejere.. spurgt hvad de havde af forventniger...

Jeg kom med mine forventninger... Jeg er jo alene, så kan slet ikke samligne mig med de store drenge på markedet.

Gav en go pris+ Jeg køre søndag...... I modsætningen til MANGE andre :)...

... Kender intet til sjælland, ;).... Så hvor stort et område har du overvejet du vil kører i?

Gi en en go pris :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)