Hej alle, Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle, der har erfaringer fra udlandet ( Canada) vedrørende NDA-aftaler - herunder specielt hvor godt man er sikret imod at modparten udnytter ideen selvom der i NDA-aftalen står, at det må han ikke. Min opfindelse er patentanmeldt og den sidste tilbagemelding fra Direktoratet lyder på , at de i det halve år de har haft min ansøgning under behandling, ikke har fundet noget der ligner min. Nu er jeg ikke mistroisk af natur men jeg er også klar over, at når først jeg fremlægger materialet i udviklingsprojektet kan min opfindelse kopieres af en ganske almindelig maskinfabrik. Gode råd modtages med kyshånd ! Med venlig hilsen : Jesper Boesen Nielsen INNOACTIVE |
Erfaringer med Non-Disclosure-Agreement aftaler
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Det er derfor enormt vigtigt at du har en god "mavefornemmelse" med dem du påtænker at vise dine ting frem for. At det er nogle folk du har al mulig god grund til at stole på. I alle fald er der altid en risiko. Sådan er livet - og ikke minds iværksætter-livet :) Men det skal ikke holde dig tilbage. Tværtimod. Dem der ikke tør rykke komme aldrig nogle vejne, også selvom det indebærer en risiko eller to på vejen. Held og lykke med det! :) |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)