Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan hjemmesiden blive for enkel ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra søborg
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Som en del af mit service firma huntershave.dk laver jeg vinduespudsning, og har i den forbindelse oprettede en hjemmeside www.vinduespudser.me 

Har desvære ikke fået de ønsket henvendelser med opgaver, selv om der er blevet delt mange flyers ud, og der er en del trafik på siden.

Min ide var at lave en super enkel hjemmeside, uden for meget tekst bare klik ind og få et tilbud!! Men måske er den lige enkel nok?

Er siden for enkel? hvad mangler der? 

På forhånd tak,

Christian.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 21:54

Kunne man måske sætte nogle billeder ind for at gøre den lidt mere spændende? Den er nem og overskuelig, men måske lidt for tom..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:55

Jeg synes ikke at det gøre noget at en hjemmeside er enkel. Det vigtigste er at den er effektiv og at det er nemt at finde den information man leder efter. I dit tilfælde må det jo være priser.

Man kan måske godt få det indtryk at din side er under opbygning. Måske skulle du have noget tekst på forsiden til lige at fange folk.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:58

desuden så syntes jeg faktisk også der mangler tekster, rigtige gode reklamerende, forførende tekster.

Du kunne evt. skrive det således, Fantastisk vindues pudsning med en udførelse du kun finder en enkelt gang i livet.

ellers så kunne du jo skrive mig en pb, så skal jeg nok komme med et tilbud på nogle rigtige dejlige forførende tekster.

Fra søborg
Tilmeldt 23. Sep 10
Skrevet kl. 22:03

Tak for jeres hurtige svar, jeg vil gå i tænkeboks mht. tekster og billeder.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 06:05

Hej Christian,

Hvor mange besøgende kontra henvendelser har du rent faktisk haft?

Det er jo meget interessant, at du har fået mange besøgende men kun få henvendelser. Jeg tror ikke, at dine besøgende søger en hel masse information. De vil ikke høre om dine pudser-teknikker eller din virksomhedsorganisation. De vil bare have nogle priser og facts. Tror du nogen har fravalgt dig på grund af dine priser?

Din tilbuds-formular er meget omfattende, måske kan det virke lidt forpligtende. Du kan prøve at gøre lidt mere ud af, at forklare det ikke er bindende og det altid er godt at få et tilbud.

Det generer mig lidt, at det logo hopper rundt og at man ikke kan se hele logoet, selvom vinduet gøres større. Det burde du kunne rette ...

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:02

Nu er jeg ikke ekspert på området, så kan kun give dig en typisk kundes vurdering.

Ja i mine øjne er siden alt for enkel, jeg ville personligt aldrig reagere på siden.

Enig i de andre kommentarer, det virker rodet med logoet.

Set i forhold til din anden side virker den uproffessionel.

Jeg kunne godt tænke mig et billede af dig, gerne i aktion og mere tekst.

Med hensyn til priserne så ved jeg ikke om niveauet generelt er meget dyrere på Sjælland men dine priser holder ikke i Jylland. Desuden er der ikke overensstemmelse mellem priserne på havesiden og vinduessiden. Hvor lang tid tager det dig at pudse 15 ruder. Har selv boet sammen med en vinduespudser og det tog ham ca. 10 min for vores hus (1 plan), så ved jeg godt der kommer transport osv. til men umiddelbart lyder det dyrt at skulle betale 200 for 10 min.

Held og lykke med projektet

Heidi

www.donitez.com       www.dantorp.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 11:47

Jeg mener også at den faktisk er for enkel, og det virker ikke som et firma der står bag det. 

Du skulle måske prøve at definere din målgruppe lidt mere præcis, også prøve at tilpasse en hjemmeside til dem. 

Som sagt så prøv lav den professionelt (dette betyder ikke at det er svært at lave den), men der skal bare lave nogle overvejelser med hensyn til layout og indhold.

Dette er ihvertfald mit råd, håber du kan bruge det :)

Fra søborg
Tilmeldt 23. Sep 10
Skrevet kl. 19:16

Tusinde tak for alle jeres svar, jeg vil straks i det nye år gå i gang med at lave om på siden, så jeg ikke bruger en formue på adwords uden resultat.

Mvh

Christian.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:45

Hey :)

Jeg synes ikke din side er enkel - langt fra. Jeg synes faktisk den er ret kompleks.

Hvis jeg var dig ville jeg downloade Wordpress, finde en skabelon, som en ganske normal anden hjemmeside. Det er fin måde du har sat det op på, men bare for kompleks. Tror mange blot forlader forsiden, fordi de ikke lige ved man kan klikke på få tilbud.

Derudover, hvor sender du dit Adwords trafik hen?

Lav en fed landingpage - evt. med et ekstra godt tilbud - og lad dem så hurtigt udfylde informationer. Behøver folk udfylde alle mulige informationer om opgaven? Er det ikke bedre du bare får deres nummer - så kan du jo ringe og snakke med dem? Det tror jeg vil give flere numre til dig = i sidste ende flere ordrer.

Husk også at sætte et mål op i Adwords, så du kan se hvilke søgeord samt annoncer, som rent faktisk giver dig ordre :) På den måde får du et mere gennemskueligt Adwords budget, og kan prioritere pengene de rigtige steder.

Held og lykke med det!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)