Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/passiv partner søger god ide/projekt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 46
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter en god ide eller en allerede etableret virksomhed som mangler kapital. Har selv over 15 års erfaring ingen for salg/service og arbejder på 8 år på ledelses niveau i en stor international virksomhed.

Tidligere har jeg sideløbende med mit job haft egen webshop hvor jeg solgte diverse sportsartikler i Danmark/Sverige – startede fra nul, med indgåelse af agentur aftale for Norden og præsenterede produkterne fra USA på det nordiske marked. Virksomheden gav overskud i det første år og jeg solgte den i 2009.

Optimalt kigger jeg efter et projekt som omhandler salg på nettet og meget gerne i østjylland/Århus hvor jeg også har egne kontorlokaler som kan benyttes. Til daglig bor jeg selv i Kbh, men er i Århus i weekenden.

Som person er jeg den klassiske ”entreprenør” type og har derfor mine stærke sider inden for ideudvikling og søger derfor personer som har deres stærke sider indenfor det organisatoriske og udførende – meget gerne med gode it-kundskaber.

Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:29

Spændende indlæg, har du en mailadresse man kan kontakte dig på?

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 21:35
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:40

Hej Immervad,

Jeg har måske det du søger, venligst giv mig et kald, helst efter 16.00 på telefon 20481104, tak.

Mvh. Hans Olesen

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Dec 10
Fra  KaffeKapslen.dk Skrevet kl. 17:45

Hej Hans

Tak for din besked.

Inden vi snakker om vil jeg gerne vide lidt om hvad dit projekt drejer sig om - du kan sende mig nogle linier på:

thorsen_dk@yahoo.dk

Mvh.

Morten

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:19

Hej Morten!

Er du intereseret i mit firma Storehotel? og vil du være med at bygge det op?

I øjeblikket har jeg et problem med min e-butiksløsning/Nets A/S:

For at kunne ansøge om en betalingskortaftale med Nets A/S skal en kunde eje et domæne (www.firmanavn.dk), hvor hans/hendes e-butik også skal ligge. Den oprindelige betingelse/tekst fra Net A/Ss ansøgning er 'Min virksomhed ejer domænet (www-adressen), hvor internetforretningen ligger'.

I min e-butiksløsning skal kunden have egen hjemmeside/eget domæne, men e-butikken ligger hos mig og leveres som en global adresse (i form af https://www.storehotel.com/shop/startshop?shopid=xxxxxxxxxx), som på en eller anden måde bliver lagt ind på kundens hjemmeside. Dvs. e-butikken, som leveres af mit firma ligger ikke i samme sted som hjemmesiden/domænet. På http://www.ngoclinh.dk kan du godt se, hvordan min løsning bliver anvendt/integreret hos kunden.

I øjeblikket vuderer Net A/S, hvovidt min e-butiksløsning er ulovlig ifht. den betingelse eller hvordan kunden kan forholde sig til den betingelse.

I øjeblikket har jeg ansøgt om min egen betalingskortaftale, som kan modtage abonnementsbetalinger for brug af min løsning/mit system. Jeg venter på svar fra Nets A/S.

Godt nytår.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 03:25

Hey 

Jeg søger investor til opstart og produktion af alle mine produkter mm.

33 Dansk mand, som pt studere Teknisk Designer.

Er meget innovativ og mangler et sted at komme ud med alle mine ideer.

Jeg skrev et indlæg for noget tid siden her:

http://www.amino.dk/forums/t/110630.aspx

Som sagt min hjemmeside er www.FoxenDesign.com hvor der kan læses meget mere om mig og mine ideer.

Skal dog siges at mange af de ting jeg har tegnet og lagt på nettet, ikke er gennemtegnet, og mest bare er for at vise lidt.  De gode bliver holdt hemmeligt :-)

Godt Nytår

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)