Jeg har fulgt inlæggende her på Amino og jeg tror at der må kunne findes noglen som kan hjælpe mig herinde. Problemet er at det haster meget og min grafikker har afleveret filerne til mig alt for sent. Kan nogle hjælpe mig? |
Jeg mangler en til at trykke
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Ser frem til at høre fra dig. |
// Jesper Skov
Lisa, Sådan som jeg forstår dit indlæg, så leder du efter nogen som kan trykke dine tryksager - vil det sige at du har dokumenterne og blot ønsker dem trykt? I MediaMouse løser vi mange af forskellige opgaver inden for grafisk produktion. Da vi trykker in-house, så kan vi leverer tryksager ret hurtigt hvis det virkelig haster. Hvis du også skal have hjælp til layoutet, så kan vi selvfølgelig også hjælpe dig med den del. Men hvis du er interesseret, så smid mig lige en email på jesper snabelA mediamouse .dk eller ring til mig på 22 72 66 72. |
Jeg skal bruge tryksagerne tirsdag, og jeg ved godt at jeg er sendt ude. Jeg hartryksagerne klar så de skal kun trykkes. Jeg leder ikke efter en grafiker, men en trykker. Jesper Skov kan du trykke dem eller tilbyder du kun grafisk design? Jesper Nordbøll jeg ringer til dig i morgen for at høre hvad i kan. Tryksagerne skal bruges på mit arbejde som er en større erhvervsvirksomhed. Det er vigtigt de færdige dokumenter er i orden, da vi skal bruge dem på en messe og derfor ikke ønsker et dårligt indtryk. Hvis der er andre af jer som kan hjælpe eller kan henvise til et godt sted så vil jeg gerne vide det. Vh Lisa |
Vi kan godt trykke - men det kniber måske lidt hvis de skal ligge ved dig tirsdag. Det kunne nok godt lade sig at gøre, men syntes bare du skal finde en aftale med mediamouse ;-) |
// Jesper Skov
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)