Hej Aminoer. Jeg går og leger med tanken om, at starte en webvirksomhed og i den forbindelse, skal jeg have lavet en professionel hjemmeside. Jeg har kontaktet en kammerat, der laver hjemmesider og han har givet mig et tilbud, som jeg dog synes lyder en smule dyrt. Det der skal laves er: - design, login, brugerprofiler, interne mails mellem brugerne, nyhedsbrev, upload af PDF-filer, et betalingssystem og et ratingssystem (hvor brugere kan rate hinanden). er der nogle der kender et billigt firma / privatperson med erfaring, der kan gennemføre en sådan opgave, til en relativt billige penge. Med venlig hilsen |
Nogle der kender et billigt firma, der kan lave professionelle hjemmesider?
- 1
|
Tak for dit hurtige svar Lars. - Hvor lang tid har du brugt på den hjemmeside du refererer til :)? Og hvor meget kostede den. |
Hej Mousta Hvis det skal laves "professionelt" så bliver det nemt noget som løber op i et 6 cifret beløb, hvis du vælger at få det special udviklet. Der findes dog en række standard produkter, som kan mange af de ting du efterspørger (og lidt til). Hvis du kan lave med de muligheder og begrænsinger, er er rigtig mange penge at spare. : Thomas |
|
Hej Vores cms kan opfylde dine krav + en hel del mere og den koster 10.000dkr som er fast pris . Se referencer på www.web-siden.dk Preben |
Hej Moustafa, Du er velkommen til at sende en mail til kim@b-web.dk, så er jeg sikker på, at vi kan finde en pris der passer dig. :) Med venlig hilsen |