der sker intet ved at koble den til, så længe du ikke svarer ja til noget som du ikke har set før.
Sandsynligvis vil den vil den spørge om du vil åbne mappe for at se filer. Og det gør du så og kan se alle dine dejlige filer, som du simpelthen blot kan trække over i den mappe du ønsker.
der sker intet ved at koble den til, så længe du ikke svarer ja til noget som du ikke har set før.
Sandsynligvis vil den vil den spørge om du vil åbne mappe for at se filer. Og det gør du så og kan se alle dine dejlige filer, som du simpelthen blot kan trække over i den mappe du ønsker.
Problemet er, at jeg er helt ny macbruger og ved ikek, hvad der er normalt og hvad der ikke er.....
Problemet er, at jeg er helt ny macbruger og ved ikek, hvad der er normalt og hvad der ikke er.....
Kender ikke styresystemet så godt endnu.....
Lige hvad det angår er der ikke den store forskel ift. Windows. Og som nævnt skulle der ske noget du ikke kan overskue piller du den jo bare fra igen. Det sker der ikke noget ved.
Hmmm, tog springet og satte den til og den lyste grøn i den eksterne men der skete ikke noget på min mav´c, den dukkede hverken op på skrivebordet eller i enheder......
Hvad gør man så?
Edit, downloadede den driver og installerede den, men der sker stadig ikke noget......
bump, er her ikke nogen mac brugere herinde, der ved noget om dette?
Det er en LogiLink ekstern harddisk......
Ved ikke om det bare er mig, der ikke kender systemet godt nok til, ikke at kunne finde disken i systemet når jeg sætter den til, eller der skal noget andet end den driver til, som jeg har installeret???