Hejsa. |
Hej Lone,
hvis det er en ekstern disk er det jo bare at forbinde enhederne med et usb-stik. Så vil den eksterne sandsynligvis dukke på som ekstra drev og du vil så simpelt blot trække dine filer over hvor du vil
Hejsa. |
Vh Lone
Hej Lone, hvis det er en ekstern disk er det jo bare at forbinde enhederne med et usb-stik. Så vil den eksterne sandsynligvis dukke på som ekstra drev og du vil så simpelt blot trække dine filer over hvor du vil |
Fik af vide nede i butikken, hvor de lavede den eksterne harddisk, at hvis det var til en mac skulle der et eller andet program til.....?? |
Vh Lone
Har ikke forstand på Mac, men kan jeg ikke forestille mig. Den externe fungerer jo i princippet som USB-stik. Du kan jo bare prøve - sker der jo intet ved. Brian |
Hmmm, tør sgi ikke sætte den til.......
Vil gerne have nogle andres meninger..... |
Vh Lone
|
2,5"SATA
Serial: ATA
USB 2.0 |
Vh Lone
Præcis. Du sætter den bare i. Så dukker den op på dit skrivebord eller under "enheder" i Finder. Derfra trækker du filerne over i dine mapper på samme måde som i Windows. God fornøjelse med din nye iMac - jeg er super glad for min :) S |
Så, der sker altså ikke noget, ved at prøve at sætte den til og se hvad der sker?
Er så bange for at gøre noget forkert.......
Har spurgt i den forretning, der trak data ud, som siger at hvis jeg ikke kan få adgang til den eksterne disk, så skal jeg hente et program, der hedder NTFS 3G........... Kender i noget til dette?? |
Vh Lone
Nej. Den vil måske fortælle dig, at den ikke kan læse disken på grund af et forkert format. Spørger den så om den skal formatere den så du kan bruge den, skal du svare "nej" og hente en driver til at læse den: Den er lavet af Tuxera og findes som freeware her Alternativt her: NTFS for Mac at Tuxera ...men prøv lige at sætte disken i og se om du ikke bare kan trække dine data direkte ud. S |