Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til løsning: Få iphone til at synkronisere ”altid” m ed hosted Exchange server.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Glædelig jul,

Min udfordring. Har i dag pop 3 mail adresse hos One.com. Nu har jeg fået en iphone og vil så gerne læse mine mails på iphone. Det der er min udfordring er, at jeg gerne vil have at når jeg læser en mail på min iphone og evt. sletter den, ja så skal den også slettes i min outlook. Det betyder vel, at jeg skal have gang i en Exchange e-mail server, for at jeg altid kan være synkroniseret eller hvordan?

Jeg ønsker således at Outlook fortsat skal være mit mail/kalender/kontakt program og det skal kunne tilgås via min iPhone. Jeg ønsker også at fortsætte med One.com som mail udbyder.

Nogen gode forslag til løsninger – jeg ønsker ikke at bruge en formue (læs: Købe en dyr Exchange licens) – så jeg tænker at jeg skal have noget hosted løsning, hvor jeg køber en del af en stor Exchange server.

PFT

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mike, vi løser hele opgaven til 99,- pr. Måned Med venlig hilsen Per Ahm Pahm - IT & Hosting Løsninger Tlf: 8993 8800 - www.pahm.dk Kløvervej 28A - 7190 Billund Sendt fra iPhone med Hosted Exchange fra pahm.dk http://pahm.dk/hosted-exchange
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du behøver ikke anskaffe din egen Exchange server og tilhørende licens.
Jeg vil anbefale, at du tager et kig på Microsoft's Business Productivity Online Suite.

Prisbillig, fleksibel og ikke mindst en yderst skallérbar løsning.

Nå ja, og så er den hostet af selveste Microsoft. Skype-Smile

Dbh. John

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Mener helt bestemt at du kan bruge IMAP hos One.com (gør jeg i hvert fald). Kig evt i deres support-forum.
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tak for jeres svar. Jeg går efter en løsning med Pahm. Det ser godt og fleksibelt ud og så er der support, som jeg i den grad får brug for :-)

GODT NYTÅR

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)