Hej, Vi driver en sexshop/lingerieshop på www.importbixen.com Desværre får jeg en irriterende fejl nårman checker ud i dansk ( fungerer fint i svensk) Ved den endelige bekræftelse af ordr, i stedet for at komme til bekræftelses siden, får jeg denne dumme meddelelse i browseren: Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/isabella/public_html/shop/includes/languages/danish/modules/payment/moneyorder.php:63) in /home/isabella/public_html/shop/includes/functions/general.php on line 33 Filen moneyorder.php er ens i både svensk udgave og dansk udgave, bortset fra den tekst der skrives til kunden på skærmenprogramkoden er den samme! Jeg får ordren på mail, og kan expedere den, men det ved kunden jo ikke! (samt det sikkert ikke er det bedste og mest trygge for kunden at opleve) Nogen der kan hjælpe? Jeg giver gerne adgang til filerne hvis der sidder en php guru derude et sted og får helt ondt af mig .. *S* |
Hej Kenneth, send mig ftp, database og admin info, så skal jeg få en programmør til at rette det i morgen tidlig.
Benyt Amino´s privat besked funktion
Jimmy