Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Irriterende fejl ved checkout i oscommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Vi driver en sexshop/lingerieshop på www.importbixen.com

Desværre får jeg en irriterende fejl nårman checker ud i dansk ( fungerer fint i svensk)

Ved den endelige bekræftelse af ordr, i stedet for at komme til bekræftelses siden, får jeg denne dumme meddelelse i browseren:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/isabella/public_html/shop/includes/languages/danish/modules/payment/moneyorder.php:63) in /home/isabella/public_html/shop/includes/functions/general.php on line 33

Filen moneyorder.php er ens i både svensk udgave og dansk udgave, bortset fra den tekst der skrives til kunden på skærmenprogramkoden er den samme!

Jeg får ordren på mail, og kan expedere den, men det ved kunden jo ikke! (samt det sikkert ikke er det bedste og mest trygge for kunden at opleve)

Nogen der kan hjælpe? Jeg giver gerne adgang til filerne hvis der sidder en php guru derude et sted og får helt ondt af mig .. *S* 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kenneth, send mig ftp, database og admin info, så skal jeg få en programmør til at rette det i morgen tidlig.

Benyt Amino´s privat besked funktion

Jimmy

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Skrevet kl. 18:21

Super Jimmy !

Info sendt. Og super mange tak!

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Skrevet kl. 12:51

Så er den fikset, og 1000 tak til Jimmy herfra.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)