Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En som vil være med !

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AminoFokez..

Jeg er en 13 årig dreng der gerne vil starte noget op af en art!

Men ved ikke hvad!

Derfor ku det være spændende hvis en herinde fra ville havde mig + den person til at give hinanden ideer og lign. også måske starte noget op :o)?

- Mads

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:17

Ingen ^^?

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 17:23

Hej, kan se du bor i midtjylland, hvor i midtjylland ? :) 

Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:25

Hej Mads.

De gamle tænker sig lige om. Det kan tage lidt tid forstår du nokStick out tongue

Men hvad er dine interesser? Det er nemmere hvis det er noget du interesserer dig for.

Og så skal du vide at jeg fx snart slutter og først er tilbage i morgen men går i tænkeboks. Jeg har selv en dreng på 11 år der kunne være lige så modig som dig.

Rumpigen.

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:27

Hej Mads.

Jeg synes det er fantastisk at du i så ung en alder har lyst til at starte noget selv. Hvis du søger en partner til at hjælpe dig igang er det her sikkert et godt forum at gøre det i, men jeg vil nok mene du bliver nødt til at finde ud af hvad du brænder for, før du søger hjælp.

Så mit råd er: sæt dig ned og skriv alle de idéer ned du kan komme i tanke om. Det kalder man "brainstorming".

Når du så har en masse gode idéer, så sorter i dem, og begynd at vælge fra. Til sidst skulle du gerne ende op med en eller to gode idéer, og så er det tid at søge hjælp herinde.

Husk også at det er vigtigt du ved HVORFOR det lige er de idéer du endte op med at ville satse på. Pengene må ikke være den eneste drivkraft, det skulle gerne være noget du interesserer dig for, så er det lettere at holde gejsten hvis der skulle opstå lidt modgang i opstarts fasen.

Håber du kan bruge mit råd til noget :)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:28

Struer :D!

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 17:29

Mads:

Hej AminoFokez..

Men ved ikke hvad!

Derfor ku det være spændende hvis en herinde fra ville havde mig + den person til at give hinanden ideer og lign. også måske starte noget op :o)?

- Mads

Er du ikke rar at skrive dine interesser, så man har noget at forholde sig til, og så er der måske flere (inkl. mig) som kan sige om det er noge som de er interesseret i:)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:29

Interessere mig for hjemmesider, it, mode, alt :D!

Der er ikke særlig meget som jeg ikke har interesse fort :)!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30

Mads:

Hej AminoFokez..

Men ved ikke hvad!

- Mads

Hej Mads

For det første så kan du ikke få et CVR nummer når du er under 18, dvs. du ikke kan starte et firma når du er under 18. Kun hvis du lader dine forældre, eller en af dem stå som ejer/direktør og du styrede det, hvis du ryger på røven så er det dine forældre, eller en af dem som hæfter det.

En anden ting, syntes jeg du skal gøre op med dig selv om hvad du vil starte op. Det aller bedste vil være noget som har din interesse eller måske gøre din hobby til forretning. Hvis du f.eks. har interesse i rollespil, så kunne du evt. købe og sælge rollespil udstyr. Tag udgangspunkt i noget som interesser dig, og som du brænder for, det vil du nå længst med i sidste ende. I stedet for at lave noget som du ikke har interesse for, så kører du træt i det.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:31

Kenneth Pihl:

Hej Mads.

Jeg synes det er fantastisk at du i så ung en alder har lyst til at starte noget selv. Hvis du søger en partner til at hjælpe dig igang er det her sikkert et godt forum at gøre det i, men jeg vil nok mene du bliver nødt til at finde ud af hvad du brænder for, før du søger hjælp.

Så mit råd er: sæt dig ned og skriv alle de idéer ned du kan komme i tanke om. Det kalder man "brainstorming".

Når du så har en masse gode idéer, så sorter i dem, og begynd at vælge fra. Til sidst skulle du gerne ende op med en eller to gode idéer, og så er det tid at søge hjælp herinde.

Husk også at det er vigtigt du ved HVORFOR det lige er de idéer du endte op med at ville satse på. Pengene må ikke være den eneste drivkraft, det skulle gerne være noget du interesserer dig for, så er det lettere at holde gejsten hvis der skulle opstå lidt modgang i opstarts fasen.

Håber du kan bruge mit råd til noget :)

Jeg tænker ikke på penge for at få dem :)! Men for at få den indkomst som kan gøre at jeg kan gøre noget mere for min familie, og sådan :)! Men også at jeg kan bruge penge på at udvide de ting jeg laver og gøre dem bedre :)!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)