Hej. Jeg har tænkt mig at lave et fodbold site, dog fokuseret på den engelske Premier League.. Nyheder, transfers osv. Jeg har valgt at snævre det ind til Premier League, da det så er nemmere og knapt så arbejdskrævende at opdatere.
Har i en idé til et godt navn? Jeg er åben for alle forslag :)
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Jeg lavede deres side i wordpress som en vennetjeneste en gang og det ser ikke ud til de har fået taget den i brug. - Det kunne jo være du ville overtage projektet?
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hvis du alligevel har mod på at kaste dig ud i et klassisk fodbold projekt, så er her en suplerende idé.
Tjek siden Transfermarkt.de - for os som er inde for fodboldindustrien, er den næsten som en bibel.
Men den kunne virkelig godt bruge en konkurrent, som havde flottere design, var mere brugervenlig og mere international..
Glæder mig til at høre mere
Jeg er helt enig. Men det er et KÆMPE arbejde, at skabe og vedligeholde sådan en side, men der er ingen tvivl om, at der fortsat er et marked for niche-fodboldsider. Jeg har selv haft god succes med Fodbold-transfers.dk.
Men jeg vil også vurdere, at der er rigtigt mange danske Premier League-fans, så hvis du opdaterer sitet dagligt, skriver optakter og referater til samtlige kampe m.m., så skal den uden tvivl nok få succes.
For at svare på trådstarters spørgsmål er mine bud til et navn:
PL-update.dk
PL-news.dk
PL-fan.dk
Epltalk.dk
PL-talk.dk
Held og lykke med projektet - det er omfattende, uanset hvad