Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søger forretninger, virksomheder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere & virksomhedsejere! 

Jeg og en investor søger mulige forretninger/virksomheder til at investere penge i. Vi har flere ting at byde på udover kapital, som blandet andet er et godt og bredt netværk også globalt.  

Vi søger grundlæggende efter virksomheder med nuværende omsætning i gang og muligheder for internationalisering samt internet baseret handler.

Det kunne være alt fra kunst lige til underholdning og meget mere, alt har interesse at se nærmere på. 

Lad mig/os gerne høre andre forslag også, da vi er meget nysgerrige hvad der sker på marked, og gerne vil se mulighederne an, også selv om de ikke opfylder disse krav.

Kontakt mig gerne herinde eller på min mail herunder.

Fortsat god jul og godt nytår til alle.

Med venlig hilsen
Christian Petersen

E-mail:              christian.petersen@biopayment.eu

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:02

hej christian

I min egenskab af forsikringsmand og tidligere børsrådgiver, så falder jeg over tid over folk der leder efter en som dig

Er du rar at sende mig en pm på md@opal-danmark.dk hvor du kort skriver om der er nogen præferencer, beløbstørrelser, krav om bestyrelsespost m.m

Glæder mig til at høre fra dig

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:07

Hvilken landsdel snakker vi om eller søger i i hele Danmark ??

Hvad hvis man har planer om at starte en forretning op, men ikke selv har kapital til det ??

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:31

Hej Christian.

Trods mit måske forfejlede navn herinde, som jeg først kom til at tænke over efter oprettelsen er jeg yderst seriøs omkring mit arbejde og min virksomhed.Wink

Jeg har et Aps Projekt kørende med en virksomhed som jeg har overtaget af tidligere ejer efter en nedlukning på 8 mdr.

Jeg har det problem at Banken har lavet min Kassekredit i 2 dele. 1 lån med fast afvikling på 500000 nu nedbragt til 380000 og en Ks. kredit på 500000 kr.

Den sidstnævnte er reelt den eneste af delene som kan hæves op og ned som der er behov for, den er nu efter 13 mdr. bare blevet for lille når man ser på vores salg, og kundenes kredittid som overvejende for Autobranchen er på lbn. md+ 20 dg. så når vi sælger for 200000 i den ene måned og for 225000 i den næste inden nogle af pengene kommer hjem igen og skal købe nogle af varene hjem med en kortere kredittid fra vores leverandører, ja så er der simpelthen ikke likvide midler nok til rådighed.

Det kan Banken simpelthen ikke forstå, og vil ikke bevillige en forhøjelse af kassekreditten, så simpelt kan man sige vi sælger os ihjel.

De har opfordret os til at sælge meget billigt ud af vort lager eller skaffe en eller flere medinvestorer, som kan bidrage med midler.

Jeg har lagt virksomheden ind på Amino virksomhedsbørs for at finde sådanne eller evt. helt at sælge virksomheden, og der er selvfølgelig flere aktiver end prisen er sat til, så det skulle være attraktivt at investere i, og vi har i sidste år solgt for små 2 mill med 2 ansatte, og det kan sagtens øges 3-4 gange endnu i området, ved en effektiv indsats.

Ps. den ligger under "handel" og som "Grossistvirksomhed med Super beliggenhed"

Så kan du evt. læse lidt af hvad jeg skriver og se om det kunne have int.

Ellers kan det være du har en eller flere i dit netværk som kunne have int. og du må så selvfølgelig gerne henvise. Tak for din tid. Mvh John.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)