Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag en tudekiks, er det et grimt ord ???

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil sige at udtrykket er fint nok blandt venner og bekendte men kunne aldrig finde på at sige det til en ansat eller en kunde

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:09

Nej - jeg er heller ikke helt med lige nu........Smile

Men jeg vil da ønske Mikkel held og lykke med hans blog, som vistnok forsat skal holdes "stilren" for at bevare stilen.

Vi andre almindelige, dødelige Aminoer med anderledes familier kan så opbygge vores egne blokke, hvor vi fortæller om vores gøremål, os selv og vore familier.

Vi vil så nok ind imellem få nogle ord med på vejen om at tingene godt kan gøres anderledes - og det må vi jo så sluge.

Nej - blogging er vist ikke for sarte sjæle ........Smiler.........

Mvh Irene

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvis I har så ondt i røven over at Mikkel skriver om andet end SEO og rep. man., så syntes jeg helt ærligt i skulle tage og skrive til Martin.

Så kunne Martin jo vælge mellem to valgmuligheder, 

1. Fyre Mikkel fra hans ulønnede job som ekspert blogger
2. Ignorer det utaknemmelige mindre tal der findes på amino

Der er ingen der deler ekspert viden som Mikkel, på blog og forum, også tillader i Jer at kæfte op, fordi der kommer et blog indlæg der ikke handler om SEO?

Fy for satan..... over i skammekrogen med Jer  

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rolig nu Boysen ;-)

Er det ik relevant at stille spørgsmålstegn ved Mikkels brug af Amino Ekspertblog, og ikke hans egen personlige, når han selv udrydder folk der ikke , som han siger : " holder sig til emnet " ?

Hvad er emnet så på de Ekspertblogs ?

Jeg er meget taknemmelig for al den viden Mikkel har lagt her, og har takket ham mange gange. Jeg kan bare stadig ikke se sammenhængen i det han siger, og det han gør .

Du kan måske fortælle det til mig ? Eller skal jeg bare skamme mig som en lille hund ? :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja, særlig forandringsvillig kan man jo ikke sige du er Mikkel, det syntes jeg er en skam, som Ekspertblogger mener jeg da at man skal lytte til de kommentarer der kommer ind uanset om man er enig eller ej, ihvertilfælde så længe at der ikke kastes med mudder og det mener jeg bestemt stadig ikke jeg har gjort på bloggen.

Bare fordi ens evner ikke rækker til 1 eller 2 julegaver behøver det jo ikke gøres generelt at alle julegaver noget "skrammel" det er en forkert holdning.

Om emnet hører hjemme på en blog om SEO skal jeg være usagt, men måske man skulle holde sig til emnet for bloggen, hvis man ikke kan tåle at få en smule "kritik" når man bevæger sig udenfor ens eget område.

Det Irene mener er vel i bund og grund at i den debat hun henviser til udøves der ikke censur, det er iøvrigt efter min mening heller den rette fremgangsmåde, censur er ikke en god måde at håndhæve tingene på, uanset om det er en blog eller ej.

Best regards

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:23

Lars Birkedal:

Nemlig Jimmi! Men der gæler nok ander regler for demib Surprise

Ingen regler er forskellig for demib eller andre amino.dk bruger

Vis man er uenig det er forkert sprogbrug, gør man ikke det samme selv , kan dog godt se han forsætter med at blog indlæg ene efter det andet , det eneste det videreformidler af viden er efterfølgende mudderkastning.

Bliv voksne brug et normalt sprogbrug, nogle gange synes jeg det er forkert sprogbrug han bruger med skriver det på en anden måde, uden at bruge nedværdigt ord, det eneste der gør det tilføjer en masse larm i dit indlæg, som kun ting gør til efterfølgende en strid mudderkatning.

Hvad får du ud ad ikke at opføre sig voksne , når du synes han ikke opføre sig voksne , ja det eneste , det hjælper , er det afspore debatten , derved brug et sprog du synes er bedre end , ham dette får du langt mere ud ad , da du nu står som den voksne i debatten .

Husk vis du fremover mener du , kan tilføje debatten , nogle ord du synes der skaber larm som du siger , hans tekst gør med den provokeret facon tekst, godkender det ikke du gør det samme , for derved bliver det ren mudderkastninger der kun kan ene i en ting , du røger på spam listen , for er det nu engang ham der har lavet blog indlægget .

Vis du ønsker dit eget blog indlæg om dit eget emme , kan du oprette dit egen blog indlæg , hvor du mere kan styre debatten , da du har været forfatter af blogindlægget .

Selvfølgelige har blog ejer mere ret over sit eget blog end du har, fatter ikke rigtigt , hvad denne tråd går ud på , du kan jo udmærket , lave dit eget , hvor det bliver farvet i din opfattelse , det har du frit ret til, der er ytring frihed , bare du ikke begynder på personlig ned gøre folk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 16:27

Måske Martin ku´nøjes med at vurdere:

- Må man bruge ord som f.eks. "Tudekiks" i indlæg på Amino (der kan evt. laves en ordliste over forbudte ord)

- Kan man blive dømt ude alene pga. man har andre holdninger end den, der starter debatten ?

Synes da det kunne være fint, hvis Martin tog sig af det - det er jo hans forum.

Mvh Irene

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 16:36

Jimi Hove:
Er det ik relevant at stille spørgsmålstegn ved Mikkels brug af Amino Ekspertblog

Hej Jimmy, nej jeg syntes ærlig talt ikke det er særlig relevant. Har man et problem med en ekspert blogger, må man være mand nok til at tage det med personen selv, eller Martin Thorborg.

Ekspertbloggerne, blogger jo om alverdens ting, som jeg har forstået det, er der ingen krav til at de holder sig til et emne. Faktisk ved jeg ikke hvor folk for det fra?
Se fx. blog indlæg fra Mogens Nørgaard..... det handler jo om alt og intet, hvilket er fint.

Sidst og ikke mindst, er det jo ikke sådan at der kommer flere hundrede indlæg dagligt, så det må være overskueligt at lade være med at kikke, hvis man ikke kan lide indholdet. 

Nej Jimi jeg syntes ikke du skal skamme dig som en hund (ved ikke om hunde kender til skam :)), men tag da og skriv til chefen Martin. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 16:38

Irenes Univers:

Måske Martin ku´nøjes med at vurdere:

- Må man bruge ord som f.eks. "Tudekiks" i indlæg på Amino (der kan evt. laves en ordliste over forbudte ord)

- Kan man blive dømt ude alene pga. man har andre holdninger end den, der starter debatten ?

Synes da det kunne være fint, hvis Martin tog sig af det - det er jo hans forum.

Mvh Irene

"Irene" eller hvem du end måtte være.

Reglerne er jo ganske simple, for hele blog området er jo opbygget så bloggeren selv kan slette indlæg fra læsere. Så hvad er problemet?

Bloggere bestemmer 100 %, that´s it

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:41

Hej Boysen,

Jeg har ikke behov for at snakke med Martin om det, og jeg tror heller ikke Martin har behov for at snakke med mig. Jeg er sikker på at han mener vi som voksne mennesker kan udveksle forskellige vinkler på emnet.

Det ønsker du så ikke, og mener vi skal ligge os tilbage i kurven igen.

Nu har jeg så sagt min mening, men gider ik det her niveau, så have en dejlig aften :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)