Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere domæner, ét webhotel?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen Nyborg

Joh, jeg tror at jeg fatter det, men hele vores nørd-snak er vist kun relevant, hvis man enten er nysgerrig eller har rigtig mange domæner. Jeg gætter på at størsteparten af one.com's 700.000 kunder har et domæne, og ikke gider bruge tid og kræfter på at spare 7 kr pr md. Men vi kan jo selv regne ud, hvor meget one.com mon tjener.

Jeg kender ikke kundetallene hos andre store udbydere. PS lige startet hos Meebox og om jeg betaler 2kr pr domæne pr. md eller 1kr pr domæne pr md, who cares. Foreløbigt flytter jeg domæner fra one.com til Meebox

Michael

[Affilliate link fjernet af Moderator. Affiliate links er ikke tilladte på Amino]

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37 | Låst

BruunMedia:

firma-dyr:

Jeg er lige tjekket ind hos Meebox på anbefaling. Indtil videre lover det ret godt (men jeg har også kan været kunde i 3 dage). For 9 kr. om måneden, kan du have 10 domæner og 10 GB.

/Kjeld

Hvilket sider har du på Meebox? for jeg kunne godt tænke mig at se performance på siderne :) har nemlig også overvejet meebox:)

Jeg har en række pro-hoteller, du kan tjekke performance på her:
Bergholts opskrifter
Server-Cloud.dk
Kasperbergholt.org
Mediebevægelsen

Jeg er landet i rigtig tryg havn, føler jeg selv efter at have været stort set alle de store webhoteludbydere igennem.

Hurtige servere, der ikke bliver oversolgt. Sund teknologi: VmWare og CloudLinux, der sikrer, at ingen enkelt bruger får lagt en server helt ned. Og venlig, hurtig og kompetent support.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:57 | Låst

Hej Kasper,

Du har besvaret et indlæg, der er tæt ved et år gammelt.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17 | Låst

John Nielsen:

Hej Kasper,

Du har besvaret et indlæg, der er tæt ved et år gammelt.

Dbh. John

Jeg beklager!

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 23:05 | Låst

Sikken tiden går ;-)

Jeg er stadig hos Meebox. Jeg skiftede dog til et pro-hotel, og så kører det rigtig godt.

/Kjeld

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)