Køb konen en opvaskemaskine, bestil mad udefra tag et madlavningskursus og giv hende en computer og så skal du se løjer.
Jeg har valgt dem hårde løsning, hvor der ikke er en kone. Så indtil jeg får taget mig sammen til at finde en hushjælp der kan klare de ting, peger den på mig selv :o)
Jeg ved ikke om man kan sige noget generelt om den kvindelige mentalitet. Ligesom hos mænd, er den jo forskellig fra person til person.
Men skal jeg sige noget generelt (og det er baseret på en meget sparsom viden på dette område), er det måske at de ikke tager så store chancer som mænd måske kan have tendens til.
Jeg har kun erfaring med én kvindelig investor, og hun arbejder særdeles professionelt, og gennemgår projekter ned i mindste detalje, og tør stille de spørgsmål der kan "gøre ondt". Og det er netop fordi hun ikke ønsker at tage chancer baseret på held og manglende Due diligence.
Hun er iskold når det drejer sig om forretning, og lader sig styre af følelser. Og der kan det godt være at hun måske skiller sig en smule ud, i forhold til mange andre kvinder.
Men som sagt, tror jeg ikke man kan sige noget helt generelt.