Kære amino'er.
kl. er 01.30 og lad mig sige det som det er, jeg stener rimlig groft! Jeg sidder inde på min facebook og stener, da jeg kommer til at kigge lidt på dem der har skrevet.. Der er en af mine venner der sys godt om et link til en pige der blir kørt ned. Jeg klikker ind på siden og sys godt om, hvor efter jeg blir sendt væk fra facebook og kastet ind på en anden hjemmeside, hvor der er en masse reklamer! Jeg sidder så og kigger lidt på den side, og prøver og komme væk fra den, jeg ved godt jeg bare kan trykke luk eller trykke på tilbage knappen, men jeg vil finde ud af om jeg kan se den video. Det kan jeg så hvis jeg tilmelder mig noget hvor jeg skal indtaste min E-mail adresse og være med i en undersøgelse.. Jeg vælger der efter og lukke siden ned, og blir lidt halv sur. Sidder der virkelig nogen og tjener penge på det? Jeg sys det noget svineri og ikke en skid med facebook og grupper og gøre.. Køb en annonce ude i siden lige som mange andre gør. Og nej jeg sidder ikke og tuder over det :) :)
Hvad sys i ?
Sov godt!! :)
|
tøjmanden-16:Kære amino'er.
kl. er 01.30 og lad mig sige det som det er, jeg stener rimlig groft!
Jeg sidder inde på min facebook og stener, da jeg kommer til at kigge lidt på dem der har skrevet..
Der er en af mine venner der sys godt om et link til en pige der blir kørt ned.
Jeg klikker ind på siden og sys godt om, hvor efter jeg blir sendt væk fra facebook og kastet ind på en anden hjemmeside, hvor der er en masse reklamer!
Jeg sidder så og kigger lidt på den side, og prøver og komme væk fra den, jeg ved godt jeg bare kan trykke luk eller trykke på tilbage knappen, men jeg vil finde ud af om jeg kan se den video.
Det kan jeg så hvis jeg tilmelder mig noget hvor jeg skal indtaste min E-mail adresse og være med i en undersøgelse..
Jeg vælger der efter og lukke siden ned, og blir lidt halv sur.
Sidder der virkelig nogen og tjener penge på det?
Jeg sys det noget svineri og ikke en skid med facebook og grupper og gøre..
Køb en annonce ude i siden lige som mange andre gør.
Og nej jeg sidder ikke og tuder over det :) :)
Hvad sys i ?
Sov godt!! :)
Jeg syntes virkelig det er grotesk!!!, det skulle fuldstændig fjernes fra facebok!
Især det med at når man trykker syntes godt om, så får gruppen adgang til at skrive i din status, eller noget i den stil.... da jeg har oplevet jeg ved ikke hvor mange gange, at jeg kan se min ven f. eks har skrevet "se denne pige blive kørt ned, SYGT!!!" og så er der et link til sider som du omtaler...... Jeg forstår ikke folk som tjener penge på sådan noget *BIIPP*, de skulle bannes for altid fra facebook!!!