Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GIV FEEDBACK, så bliver jeg glad :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har lige sat nyt tema ind på beautysite.dk, hvad synes i om sitet og designet i forhold til tema målgruppe osv?

Med venlig hilsen John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:54

Jeg synes du har nogle rigtig flotte artikler, de er velskrevet og har et rigtig fornuftigt indhold, som er tilpasset aarstiden.

Jeg fik ihvertfald lyst til en smoothie.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 12:17

Tak skal du have Jacob! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:36

sødt design rigtige flot valg  Smile

Overskriften den til google der kan vises op til 67 tegn , i din kun et ord , brug gerne alle ord der vises jeg mener denne her titlen <title>BEAUTYSITE</title>

jeg synes da godt , der kunne laves nogle underoverskrifter på siden h1 og h2 , for jeg kunne ikke overskue siden

husk maks. 4 linjer og linje skrift eller er tekster svære at læse for ordblind og gamle mennesker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:45

Jeg synes siden er rigtig flot med fine farver et pænt design og Beautysite er et godt navn. Jeg vil mene at den klart rammer målgruppen. Du kan, som Mikael skiver, gøre mere ud af SEO og læsevenligheden. På nogle af siderne er teksten meget kompakt.

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 12:52

Tak for den konstruktive kritik Mikael og Skeem!

Nu vil jeg have overstået en julefrokost og lade arbejdet vente til imorgen ;)

Kom gerne med mere ris/ros om side, det hjælper mig i den rigtige retninge det hele!

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 13:01

Jeg synes farverne er rigtig gode og designet er da flot, men jeg synes folk skal scrolle lidt langt ned før indholdet for alvor bliver vist.. Tror ikke det kan have en god effekt på bounce-raten i forhold til nye besøgende der ikke lige ved hvor tingene er placeret.

Men jeg synes det er nogle gode billeder du vælger til dine indlæg og opstillingen er pæn og overskuelig når man altså først har scrollet lidt ned.. Det er kun scroll-kravet jeg ser som en skidt ting. :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:19

Superflot side, - det eneste jeg bemærker ud over det de andre lige har skrevet er, at du mangler et "favicon" - sådan en ting ligesom "pæren" i adresselinien her på amino

Dine titler er forsåvidt meget gode synes jeg, - pånær som Michael skriver på din forside, - brug kun dit firmanavn i din titel hvis den har et virkeligt strærkt brand, og er noget folk vil søge efter på google, - så på din forside skal din titel "hedde" noget med hvad din side omhandler.. men på dine undersider synes jeg det er ok feks; "sådan lægger du din mascara".. Det er sådan noget jeg vil søge efter, når jeg er presset i en eller anden forbindelse, så bliver jeg meget konkret i mine søgninger, - måske ikke lige i forb. med mascara - men andre ting så..:P - Så her vil din titel jo løse brugerens behov, og du vil få en god placering i google på den søgning - med tiden.:D

vh/ Ulrik

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:34

Hej John

Det ser super godt ud, men hvad med at indsætte en kontaktformular på kontaktsiden. Det tror jeg vil give flere henvendelser, og ser mere prof ud

Mvh.

Peter

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Skrevet kl. 16:13

Tak for kritikken, den er hermed noteret! Bare bliv ved med at lade den komme så siden kan blive perfekt ;)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)