Overskriften den til google der kan vises op til 67 tegn , i din kun et ord , brug gerne alle ord der vises jeg mener denne her titlen <title>BEAUTYSITE</title>
jeg synes da godt , der kunne laves nogle underoverskrifter på siden h1 og h2 , for jeg kunne ikke overskue siden
husk maks. 4 linjer og linje skrift eller er tekster svære at læse for ordblind og gamle mennesker
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes siden er rigtig flot med fine farver et pænt design og Beautysite er et godt navn. Jeg vil mene at den klart rammer målgruppen. Du kan, som Mikael skiver, gøre mere ud af SEO og læsevenligheden. På nogle af siderne er teksten meget kompakt.
Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!
Jeg synes farverne er rigtig gode og designet er da flot, men jeg synes folk skal scrolle lidt langt ned før indholdet for alvor bliver vist.. Tror ikke det kan have en god effekt på bounce-raten i forhold til nye besøgende der ikke lige ved hvor tingene er placeret.
Men jeg synes det er nogle gode billeder du vælger til dine indlæg og opstillingen er pæn og overskuelig når man altså først har scrollet lidt ned.. Det er kun scroll-kravet jeg ser som en skidt ting. :)
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Superflot side, - det eneste jeg bemærker ud over det de andre lige har skrevet er, at du mangler et "favicon" - sådan en ting ligesom "pæren" i adresselinien her på amino
Dine titler er forsåvidt meget gode synes jeg, - pånær som Michael skriver på din forside, - brug kun dit firmanavn i din titel hvis den har et virkeligt strærkt brand, og er noget folk vil søge efter på google, - så på din forside skal din titel "hedde" noget med hvad din side omhandler.. men på dine undersider synes jeg det er ok feks; "sådan lægger du din mascara".. Det er sådan noget jeg vil søge efter, når jeg er presset i en eller anden forbindelse, så bliver jeg meget konkret i mine søgninger, - måske ikke lige i forb. med mascara - men andre ting så..:P - Så her vil din titel jo løse brugerens behov, og du vil få en god placering i google på den søgning - med tiden.:D