Hej alle sammen. jeg har lige bestilt Iphone 4 32GB og Ipad wifi 3G 64GB. Og jeg sidder derfor og kigger meget på nettet efter anmeldelser af brugbare og sjove apps. Og der er jo masser af sådanne sider, med alt muligt sjov til ipad. men der er bare ikke rigtig nogen af dem jeg gider vende tilbage til flere gange. Derfor overvejer jeg at lave et site med anmeldelser af iphone og ipad apps. Men tror i man kan tjene noget på sådan en side? fordi der er jo masser af konkurrence på ordene apps, iphone, ipad osv. og der er så mange forskellige sider, så man må skulle kæmpe noget for at komme til tops på diverse søgninger.. Derudover ved jeg ikke lige helt hvordan jeg skal fastholde folk og få dem til at vende tilbage til siden, selv. udover anmeldelserne - men er det mon nok til at få folk til at vende tilbage? fx hvis der kommer mindst 1 ny app ind hverdag - eller skal der flere ind hver dag? jeg vil ikke kun anmelde de almindelige apps, men også de lidt mere specielle apps, som er virkelig brugbare, så folk kan få øjnene op for det.. I starten ville jeg skulle lave det meste selv, men ville også sagtens kunne få en masse venner til at skrive anmeldelser, da en rigtig stor del af min vennekreds har iphones.. og kender også et par stykker der har ipads. Gider nemlig ikke rigtig starte en sådan side op, hvis der ikke kan tjenes penge på det, fordi så har jeg nogle andre projekter jeg lige så godt kan gå i krig med.. OBS. det er selvfølgelig en side på dansk, til de danske forbrugere. Siden skal laves i wordpress, så der vil kun være udgifter til domænet samt hosting. Jeg ville gøre det sådan, at det skulle deles op betalte og gratis apps. og så ellers lave en anmeldelse osv.. Er det et marked for dette? Mvh Tobias. |
affiliate site: anmeldelser af apps til ipad..
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)