Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dating på Amino

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår ikke hvordan folk kan falde for sådan et nummer eller bliver begejstrede over at en fremmed scammer udgiver sig for at have forelsket sig i din profil.

Det er en som udgiver sig for at være en kvinde og så er der sket noget tragisk i hendes liv og nu vil hun hjælpes/reddes og efter noget kontakt vil hun til DK, men mangler penge til pas og rejse osv. Så sender man nogle penge og pludselig opstår der nogle problemer, så de penge man har sendt dækker ikke engang det halve af udgifter og bla bla bla. Det har da været i medierne flere gange med naive landmænd.

Det ville ikke undre mig, at det er en kæmpe nigerianer med en stor negerslange Skype-Giggle

Velbekomme gutter, knock yourself out Yes

Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 06:46

Jeg fik denne her kl. 03.21 inat, nu har "hun" skiftet navn.

Kæreste
Hvordan har du i dag, jeg er ked af at bekymre dig med mit forslag om et forhold, mit navn er Sisay, l bare gik gennem din profil (amino.dk) og er interesseret i forholdet til dig, alder, afstand betyder ikke noget, kærlighed spørgsmål tildele om liv, så skriv til mig med min e-mail, så jeg vil sende dig mit billede, håber vi kan gå herfra,
med kærlighed Sisay.

Dearest one
How are you today,l am sorry to worry you with my proposal for a relationship,my name is sisay,l just went through your profile (amino.dk )  and am interested in relationship with you,age,distance does not matter,love matters allot on life,write to me with my email  so l will send you my picture, hope we can move from here,
with love sisay.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:29

tje1:
Jeg fik denne her kl. 03.21 inat, nu har "hun" skiftet navn.

Samme her !

/allan

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 07:32

Den slags beskeder optræder jævnlige på diverse forums. Jeg har også modtaget en del, (dog ikke på Amino), trods det jeg er kvinde.

De kommer som regel østfra og som DC Trading beskriver fint, har det været op i pressen flere gange med uheldige, der naivt har troet på beskeden og har handlet på den.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:18

Hvor er du diskret Nikolaj - havde nok ikke valgt en offentligggørelse af henvendelsen........

Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 08:37

OG den samme er kommet til mig....  Godt min kone ved hvor hun har mig.... Hun har dog accepteret mit bigami med Amino

Kæreste
Hvordan har du i dag, jeg er ked af at bekymre dig med mit forslag om et forhold, mit navn er Sisay, l bare gik gennem din profil (amino.dk) og er interesseret i forholdet til dig, alder, afstand betyder ikke noget, kærlighed spørgsmål tildele om liv, så skriv til mig med min e-mail, så jeg vil sende dig mit billede, håber vi kan gå herfra,
med kærlighed Sisay.

Venlig hilsen

Michael

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:29

Ser ud som om Sisay er lidt løs på tråden...  næ du , hende her har jeg for mig selv:

Hej min kære,
Hvordan er livet med jer i dag, jeg er glad for at kontakte dig. Jeg er
jenny ved navn. jeg går gennem din profil på internettet data i dag, din profil lyde så dejligt.
Det vil være en fornøjelse at kende dig mere, hvis det behager dig så godt her er min e-mail-adresse ...... jennyjones201088@yahoo.com
Jeg vil være glad for at høre fra dig, så snart du har modtaget denne e-mail nu.
min bedste hilsen
jenny

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:44

Vi har fået stoppet de fuldautomatiske beskeder effektivt, men de her bliver lavet mere eller mindre manuelt og det er umuligt at gøre noget ved.
Men skriv til support@amino.dk når i får noget, så vi kan slette deres konti.

Dbh Martin

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:48

Jeg får flere af den slags mails om ugen, dog ikke her på Amino, men i en firma-mail! Og jeg er helt sikker på, at der er tale om en russer, polak eller "lignende", som er ude efter, at man skal betale for en flybillet, m.m. Skal bare slettes!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Martin Thorborg:

Vi har fået stoppet de fuldautomatiske beskeder effektivt, men de her bliver lavet mere eller mindre manuelt og det er umuligt at gøre noget ved.
Men skriv til support@amino.dk når i får noget, så vi kan slette deres konti.

Dbh Martin

Hej Martin,

det er ikke så tit, der er nogle der lægger an på mig, så kan du da ikke i det mindste sørge for at der er billeder med af tøserne?!Big Smile

Brian

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)