Forstår ikke hvordan folk kan falde for sådan et nummer eller bliver begejstrede over at en fremmed scammer udgiver sig for at have forelsket sig i din profil. Det er en som udgiver sig for at være en kvinde og så er der sket noget tragisk i hendes liv og nu vil hun hjælpes/reddes og efter noget kontakt vil hun til DK, men mangler penge til pas og rejse osv. Så sender man nogle penge og pludselig opstår der nogle problemer, så de penge man har sendt dækker ikke engang det halve af udgifter og bla bla bla. Det har da været i medierne flere gange med naive landmænd. Det ville ikke undre mig, at det er en kæmpe nigerianer med en stor negerslange Velbekomme gutter, knock yourself out |
Jeg fik denne her kl. 03.21 inat, nu har "hun" skiftet navn.
Kæreste
Hvordan har du i dag, jeg er ked af at bekymre dig med mit forslag om et forhold, mit navn er Sisay, l bare gik gennem din profil (amino.dk) og er interesseret i forholdet til dig, alder, afstand betyder ikke noget, kærlighed spørgsmål tildele om liv, så skriv til mig med min e-mail, så jeg vil sende dig mit billede, håber vi kan gå herfra,
med kærlighed Sisay.
Dearest one
How are you today,l am sorry to worry you with my proposal for a relationship,my name is sisay,l just went through your profile (amino.dk ) and am interested in relationship with you,age,distance does not matter,love matters allot on life,write to me with my email so l will send you my picture, hope we can move from here,
with love sisay.