| Har lige fået denne PB: yummys skrev til Nicolaj Thomasen, yummys den 25-12-2010 22:34 Hej kære, | 
Some guys have all the luck!
Jeg er ikke skuffet over at jeg ikke får den slags tilbud, men.. jo jeg er faktisk skuffet :o)
 Debat
             Debat

| Har lige fået denne PB: yummys skrev til Nicolaj Thomasen, yummys den 25-12-2010 22:34 Hej kære, | 
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
| Some guys have all the luck! Jeg er ikke skuffet over at jeg ikke får den slags tilbud, men.. jo jeg er faktisk skuffet :o) | 
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
| Jeg får den dagligt fra annoncelisten det ville være rart hvis de ikke kom hele tiden | 
| Jeg har også modtaget et par stykker, jeg undre mig over om der nogensinde er nogen der har taget kontakten op for at se hvad der sker? :) | 
| Min lyder sådan her, hun skriver eller ham skriver ens ud til alle måske intresseret i sex orgi eller date flere på samme tid , med det virker lidt mystisk  yummys skrev  til Mikael christiansen, yummys den 12-25-2010 22:26  Hej kære, | 
| "Hun" er slettet. | 
| Hej Aminoer! Mon ikke det er en russer, som har forvildet sig ind på Amino ? For at søge efter en velstillet dansk mand, hun kan blive gift med ? Hvis hun var dansk havde hun nok heddet Jenny eller Jenni - i stedet for Jenna ? Smiler ..... Mvh Irene 
 | 
| 
 Jo i private beskeder. | 
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
| Fedt nok, Martin ! Synes heller ikke sprogvendingen var særlig dansk. Mvh Irene | 
| Nej ikke her inde |