Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ProteinTjek.dk - nyt site

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Håber i hygger jer her i julen, mens i gør det kan i måske lige tjekke mit nye site :)

Efter at have fået lidt erfaring med mit første site: iphonegorillaz.dk har jeg nu startet et nyt site om protein, proteintjek.dk

Vi prøver at bringe nyttig information om kost og sunhed og ikke KUN priser i en tabel. Tanken er at der efterhånden skal være en del gode guides og råd til vores læsere.

Tag et kig og skriv endelig hvis du har ris/ros

Go' Jul

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 14:12

Flot side Smile

Fint med endnu en side, der oplyser om noget så vigtigt som protein.

Da jeg selv var i branchen erfarede jeg, at mange ikke ved hvor nyttigt og godt redskab, det er til muskelopbygning og/eller slankning. Og så lige efter julen, passer timingen vel perfekt.

Keep up the good work Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:29

okay design Smile

Teksten ingredienser listen , er svær at læse, da ord står , så tæt op ad hinanden ingen linje skrift , jeg gav i hvert fald op at læse disse tætskrevet tekster.

Heller Ingen overskrifter ved hvert nyt, emme i en tekst, sådan handler du mv.

Husk maks. 2-4 linjer og så linje skrift ordblinde og gammel mennesker skal gerne også kunne læse siden let.

Betingelser før man køber en vare på denne siden, den kunne jeg ikke finde ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 14:29

Først og fremmest er siden ret langsom, hvilket vil irriterer mange besøgende. Selve designet på siden er overskueligt og simpelt, hvilket er meget positivt. Jeg er dog sikker på siden kan blive endnu bedre ved at være mere opmærksom på detaljerne.

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 10:45

Tak for kommentarerne.

Jeg vil kigge på de forskellige ting, især mht. at siden er langsom, det skal selvfølgelig optimeres.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 10:59

Flot og overskuelig side.

Jeg synes generelt det er nogle tjekkede diskrete farver der er på siden - flot adskilt med små fordybninger/spor og med små variationer i gradueringen - det ser godt ud.

Jeg synes dog at den mørkegrå stikker lidt ud - det er selvfølgelig godt med noget kontrast - men det store felt virker noget dominerende.

Flot typografi og valg af tekstfarver.

Vh Bo

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 11:06

Det eneste der går mig på her, er manglen på information. Jeg gider personligt ikke skulle, ligge og klikke på alle mulige links, før jeg finder det jeg vil have og hvis du smed én lille information på siden, så tror jeg du vil få mere ud af det.

Skriv om det er valleprotein, eller kasein protein. Der er forskel på disse to, og alt afhængig af, hvad du skal bruge protein til, så er det en rimelig essentiel information.

Dette er ikke kun dit site, men mere eller mindre alle de sites jeg er faldet over, der mangler denne information.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 12:02

Med al respekt, så synes jeg altså også, at det med "nødvendigt" kosttilskud-indtag er blevet ret overdrevet; nu skal man ud og købe en masse lort aka. aminosyrer, fedtsyrer, protein (og huske både at købe kasein og valleprotein), kulhydrater (med MEGAhøj GI-værdi) for at løfte en stang med to skiver på.

På mange måder er bodybuildingssider blevet til en pengemaskine UDEN samtidig at være en god rådgivningskilde. Det svarer til sagen om hvorvidt en bankrådgiver egentlig er en sælger eller en rådgiver.

Jeg håber inderligt, at proteintjek.dk ikke bliver af samme slags.

Og pøj pøj med det :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Skrevet kl. 16:36

Jeg kan forsikre jer om at proteintjek.dk IKKE bliver et site med kedelige links. Det var netop hele ideen med sitet at vi ville bringe noget brugbart information på banen udover en masse links. Lige pt. er vi blevet færdige med fase 1, nu skal vi så igang med at skrive nogle guides og artikler så vi kan hjælpe vores læsere på vej med deres køb og træning. Vi har f.eks. en ide om at filme nogle videoer hvor vi viser hvor nemt/svært det er at blande de forskellige protein produkter Big Smile det tror jeg umiddelbart kunne nyttigt at vide før man køber. Andre test har vi også snakket om, så bare vent Wink

@Flemming

Jeg synes da at vi deler det lidt op når du f.eks. kommer ind på Dymatize siden? Men det er noteret, der skal helt klart arbejdet på at bringe mere info til brugeren generelt Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 17:44

Jeg synes måske også at I kunne give brugeren et valg. Det er jo ikke sikkert at de har lyst til pulveret og så kunne det måske være en idé til noget kost, der giver nogenlunde det samme til kroppen, så som:

Efter træning:

1 banan + 1 skive brød m. kylling.

Jeg ved godt at det går imod det siden er lavet til, men jeg tror I vil kunne trække flere til jer på den måde, da de har et valg, som kunne være at bruge proteinpulver som supplement, til de dage, man har glemt sin mad, eller ikke har tid til at lave maden.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)