Anden er skudt og svinet slagtet, så nu skal de bare en tur i ovnen Glædelig Jul til alle |
I lige måde.
Men du savner sikkert ikke at skulle ud i -10 graders frost hver dag og rydde sne....;)
Anden er skudt og svinet slagtet, så nu skal de bare en tur i ovnen Glædelig Jul til alle |
I lige måde.
|
tak, lige over (som vi siger i nordjylland). Jeg vil nu hellere sidde på Bali og holde anti-jul...lige nu...end at sidde i 800 graders frost i dk.
|
Mange tak Martin, Jeg ønsker ALLE i ind- og udland en Glædelig Jul. Må julefreden sænke sig over Favrskov, @Amino og resten af vores allesammens globalt opvarmede klode :-) Har du ingen QR-code scanner, er det indlagte link her. Endnu en gang Glædelig Jul til jer alle! Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
I lige måde, Martin og glædelig jul til alle jer andre også |
hej tak for det og i lige måde. har i flere omgang forsøgt med jul i "de varme lande" - med de omtalte ingridienser hører nu engang de køligere himmelstrøg til. og "køligt" er her, believe it ! Det er HVID Jul og for de fleste "lidt for hvid" , men en Juledag med høj sol, frost og knirkende sne... så er kulissen i alt fald OK - resten må komme "indefra" :-) bedste julehilsner og ønsket om et happy newyear fra et sneklædt Skåne
|
Glædelig jul til alle! Ja, 2010 blev mit første år ud i at tjene penge på blogningens alsidigheder og det er jeg ganske godt tilfreds med... Mange steder i Danmark blev julen meget alternativ i år, da mange hundrede var sneet inde - i sær på Bornholm. Julen 2010 blev en jul vi sjældent glemmer. Her er så koldt som i fryseren ude i bryggerset - om natten. Det kunne jeg så til gengæld godt undvære!
|
|
Glædelig jul til alle :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....