Jeg sidder her og er i tvivl om jeg når hjem inden imorgen til juleaften. |
Det går nok, skal ikke ret langt. Man skal bare tage Mols linien, så slipper man jo for fyn
Jeg sidder her og er i tvivl om jeg når hjem inden imorgen til juleaften. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Det går nok, skal ikke ret langt. Man skal bare tage Mols linien, så slipper man jo for fyn |
x-tra
Ej, sner det? Så var det det, som gik mig til knæene i morges ;)
Spøg til side - jeg skal under 1 km, så er jeg hos min fantastiske mor :) |
Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.
Her ligger snedriver på 30-50 cm pga. fygning, og de kæmper med at holde det nede. |
Jeg er "moren", så jeg skal "bare" lægge hus til. Men indtil videre tør alle godt komme, selv om vi befinder os i det sydfynske, så vi er ved godt mod og har redt op i gæsteværelset, hvis det skulle blive nødvendigt.
|
Jeg tog toget hjem til mine forældre i onsdags :) Og det er jeg rigtigt glad for jeg gjorde :b Det er en lang tur i tog normalt fra københavn til aalborg, men turen bliver meget længere når det sner, God jul! |
Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.
Jeg sider i toget , DSB har ikke nok vogne med mon ikke kommer frem jeg afventer toget køre, jeg har dog kun sidet en time stille i toget uden det køre endnu, ønsker også i jule gave DSB køre til tiden, det er sådanne en god fælles gave til os alle millioner af Dansker |