Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bolig i sydens sol

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg går og overvejer at købe en lejl eller en villa i sydens sol.

Jeg vil gerne bo der 3 til 6 måneder om året. ( vinter i dk)

Gerne Spanien eller andre steder i Syd-Europa, som kan nås med fly indenfor 2-3 timer.

Budget er vel kr 2 til 3 Mill DKK.

Hvilket område vil I anbefale ?

Gerne et sted med andre danskere, som også nyder en bolig i sydens sol.

Pool, tennis bane, lidt golf er absolut plusser.

Ser frem til nogle indspark.

Kundez

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:28

Hej 

Jeg kan klart anbefale dig Tyrkiet , steder som Alanya / Antalya . Til de priser du nævner , kan du få en kæmpe fed og luksus villa , med egen pool osv. Der er varmt 8 måneder om året og der er en hel masse danskere der bor der allerede. (det kan du søge om). Der er altid billige rejser dertil.

http://www.danemlak.dk/profil.php?id=42

http://www.consultas-alanya.dk/

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:35

Ilhan ünsal:

Hej 

Jeg kan klart anbefale dig Tyrkiet , steder som Alanya / Antalya . Til de priser du nævner , kan du få en kæmpe fed og luksus villa , med egen pool osv. Der er varmt 8 måneder om året og der er en hel masse danskere der bor der allerede. (det kan du søge om). Der er altid billige rejser dertil.

http://www.danemlak.dk/profil.php?id=42

http://www.consultas-alanya.dk/

Hej!

Jeg vil helt klart også anbefale Tyrkiet (Alanya specielt) 

Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 10:51

Det vil jeg da lige kigge lidt på.

Jeg havde selv Mallorca i tankerne. Nogen input eller erfaring ?

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 11:00

Cala Dor er super lækkert - Men det er selvfølgelig helt andre priser end i Tyrkiet.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:01

Det kommer jo også lidt an på hvor varmt du gerne vil have det - jeg mener hverken pool eller tennisbaner er meget bevendt i hverken Tyrkiet eller på Mallorca i dec/jan.

Der må du længere væk.

Men ellers kan jeg også anbefale Tyrkiet/Alanya som et dejligt sted.

Ellers hedder det Grand Canaria, Teneriffe eller måske helt til Thailand ( kan desværre ikke nås på 2-3 timers flytur ) , men er absolut flyveturen værd.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:01

Prøv at kigge på området omkring Torrevieja i Spanien. Det ligger lidt syd for Alicante og er omgivet af masser af golfbaner, både store og små.

Selve Alicante kan være lidt kold og ustabil om vinteren, men da Torrevieja og Alicante er adskilt af to kæmpe store saltsøer, er klimaet både varmere og mere stabilt i Torrevieja. Torrevieja er i øvrigt kåret til en af verdens sundeste områder for astmatikere og andre med lungesygdomme.

Det er ikke skjult reklame, jeg elsker bare selv at være der og har været der efterhånden mange gange i mit liv.

God jul Big Smile

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:46

Hej Kundez

Jeg bor selv på Costa del Sol tæt på Marbella, hvor jeg både passer og udlejer boliger, og kan altid finde nogle gode boliger tilsalg også. For 3 millioner kroner kan man sagtens få en rigtig god bolig.

Der er jo ikke nogen tvivl om at der bor flest udenlandsdanskere hernede. Her kan man både få hjemmelavede frikadeller og remoulade Wink  Der er også varmest her af alle feriesteder i Europa om vinteren. Spiller du golf så er her mere end 50 golf baner at vælge imellem.

Du er velkommen til at kontakte mig for en snak.

Venligst

Jes T

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 14:39

hejsa allesammen,

Jeg tror jeg hælder mest til Spanien.

Jeg tænker på Sol kysten eller Mallorca. Hvad vil I anbefale ?

Der skal helst være flere daglige afgange til og fra Kbh.

Kunde z

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:56

Morten Falk Nielsen:

Prøv at kigge på området omkring Torrevieja i Spanien. Det ligger lidt syd for Alicante og er omgivet af masser af golfbaner, både store og små.

Selve Alicante kan være lidt kold og ustabil om vinteren, men da Torrevieja og Alicante er adskilt af to kæmpe store saltsøer, er klimaet både varmere og mere stabilt i Torrevieja. Torrevieja er i øvrigt kåret til en af verdens sundeste områder for astmatikere og andre med lungesygdomme.

Det er ikke skjult reklame, jeg elsker bare selv at være der og har været der efterhånden mange gange i mit liv.

God jul Big Smile

Jeg er enig her, og jeg tager meget snart afsted for at kigge på bolig i det område ;-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)