Hej
Jeg er fuldkommen ny indenfor området omkring iværksætter. Aner ikke en pind, men synes det lyder utrolig spændende.. Har fået hvad jeg selv og mange andre, som jeg har snakket med, synes er en genial ide... Vil selvfølgelig ikke lige skrive hele ideen op her, men kan sige at den er super simpel, og den vil kunne bruges om vinteren.. Kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg kommer fra ide og videre til en prototype, og vide hvad man så gør derfra. Så hvis en rar person kan fortælle mig, hvem man kan kontakte for at få hjælp til at designe en prototype, så jeg evt. kan få patent på ideen..
|
hvilken branchen er ideen om
google giver normalt det bedste svar om en anden har fået samme ide .
Hvis ingen har fået ideen er det normalt fordi behovet ikke er der og en anden har prøvet det.
Kontakter finder du indenfor din branche der omhandler dette emme.
Jeg holder mig til egen ide og har haft 1000 ideer i mit liv , med må finde mig i der nok ikke er penge i ideen .
Jeg har idag set et par stykker få en unik ide i dag, her på amino.dk og et ca. par 1000 bare her på amino.dk vis du køre site:amino.dk unik ide , oveni har alle ikke skrevet det i titlen de har fået en unik ide
Det der giver meste er ikke en unik ide, der giver overskud med om du er motiveret knokle dag og nat ud for du er verdens bedste iværksætter og det kræver ikke en unik ide med en tro på det lykkes