Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-designere søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Vær venlig at læse den nye tråd "Samarbejdspartnere søges" i stedet for.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:41

Det lyder spændende - men du har måske selv brug for en webdesigner til dit eget site..? Ellers må du bare sige til.. Pt. har jeg ikke lige brug for en webshop til nogen kunder, men det kan jo være det kommer.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 18:50
Hej David!

Det er rigtigt nok.

Min hjemmeside vil blive korrekturlæst, redesignes og oversat til engelsk, når jeg har råd til det.

David: "men det kan jo være det kommer"

Du er velkommen.

Chuuuuu

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 23:27
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 19:47
Hej Joker!

Jeg vil vende tilbage dig om et par uger.

Det er sket nogle ting siden jeg oprettede denne tråd og tråden Samarbejdspartnere søges.

Efter henvisning fra mine rådgiver har jeg arbejdet på at skrive om min forretningsplan for at kunne søge ind hos IT-væksthuset. Forretningen er under korrekturlæsning.

Min betalingsudbyder Freepay har siden 1/1-2006 skiftet et nyt system for at opfylde nye krav fra Visa og MasterCard. I denne forbindelse har de også tilbudt nogle nye funktioner for fjernadministration via web-service. Funktionerne inkluderer at transaktioner kan hæves, ændres med beløbet eller slettes uden der logges på deres system. Jeg har i øjeblikket arbejdet på at integrere mit system med disse funktioner og lavet om mit system, således at det kan holde styr på transaktionsdata/-resultater for hver enkelt butik. Det er også meningen, at mit firma teknisk set kan tilbyde den fælles betaling for virksomheder i ulandet via kun en international aftale med PBS og Freepay. Jeg er ved at skrive en e-mail til dem og undersøge om det er muligt. Så langt ved jeg at PBS tillader danske virksomheder at have forretninger i ulandet. Mit firma vil tilbyde den fælles betaling for virksomheder kun i de lande, hvor jeg mener, at det er nødvendigt. Indløsninger vil helt ske i en bank i ulandet, hvor mit firma og mine kunder vil have forbindelse til.

Min far, som bor i Vietnam har været meget syg og Jeg havde besøgt ham og kom hjemmet efter nytåret.

Det samarbejdspartnere-forhold-system, som jeg har lovet i de overnævnte indlæg vil blive min næste opgave.

Hav et godt nytår.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 16:47
Hej Joker!

Jeg har brug for at min hjemmeside bliver redesignet, korrekturlæst og oversat til engelsk. Men jeg har faktisk ikke råd til det i øjblikket.

Tænker du på at være en af mine samarbejdspartnere vil du godt sende dine firmaoplysninger til mig via contact@storehotel.com og kan gå i gang med det samme bagefter.

Jeg arbejder i øjeblikket på at implementere det system, vha. hvilket du som en af mine samarbejdspartnere kan holde styr på kundedata, tilgodehavende og betalingsperiode/-metode.

Når systemet bliver klar og hvis du allerede vil have haft nogle kunder vil jeg manuelt kunne tilføje dem i systemet for dig.

Når systemet bliver færdigt vil jeg opfriske denne tråd en gang til i et forsøg på at kunne få fat i nogle andre webdesignere som samarbejdspartnere af mit firma via dette forum.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)