Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har brug for noget mere indhold til www.start-base.dk 

Kan i hjælpe mig med at brainstorme over hvilke emner/kategorier som det ville være smart, at ligge på Start-Base.

På forhånd tak for hjælpen

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Super svært at finde flere emmer , med kan du ikke skrive mere om alt regnskab, webdesign og blogge om hvordan det er starte som iværksættere.

under iværksættere forum siden virker det sidste links ikke og virker ikke midten rådgivning siden , jeg har ikke tjekket alle links med mon ikke der er en del flere der ikke virker, når der hurtigt opdages 2 links der ikke virker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Tusinde tak for dine forslag og rettelser, jeg må se at få gennemgået siderne igen.

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja.. det er svært at finde flere emner, du har jo
skrevet om det meste.. :-)  
Men noget jeg synes du mangler er dit eget logo,
det ville give din side et ekstra pift.


Mvh SA Pictures

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SA Pictures,

Tak for fin kommentar :)

Du har helt ret, men jag har desværre endnu ikke kunne finde et, jeg er tilfreds med.

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lige finde på en kategori du mangler, men kan se at du under booking-systemer i hvert fald mangler mit booking system. :)

Da jeg kiggede efter en regnskabs kategori, kunne jeg til at starte med ikke finde den fordi den hed "Hjælp til regnskab". Ville det være en idé at kalde den "Regnskab" og så i øvrigt liste kategorierne alfabetisk. Det er lidt en rodebutik i menuen.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Tak for dit link (Det bliver lagt op på Start-Base)

Ideen med at lægge kategorierne som de gør, var i første omgang at de skulle ligge i den rækkefølge som en iværksætter får brug for dem. Det er dog blevet lidt udvandet efter der er kommet flere kategorier med.

Tak for rådet, jeg tænker lidt over det. 

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det mig der er blind, eller mangler du en søge funktion? Jo mere indhold jo vigtigere bliver det jo med en søge funktion.

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej x-tra,

Det må vi da ikke håbe du er :) og du har helt ret en søgefunktion ville være godt, jeg ser på det

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)