Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort i shoppen?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg tænker på om jeg måske skal ha dankort i min webshop. Men jeg vil godt høre jeg som bruger det hvad i synes om og ha dankort i jers butik,

Hilsen MN Templates

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Din webshop ser ud til at være orienteret til et Amerikansk publikum (priser i USD) - så hvorfor overveje en dyr Dankort-løsning?

Der er ikke rigtig meget omkring det. Nogle inkarnerede danskere har kun Dankort. Skal de handle i din webshop, tilbyd dem Dankort-betaling.
Jeg tror ikke du finder nogen der vil købe et website template, som kun kan betale med Dankort. Så lad være med at investere i det, overvej hellere et tiltalende design. 

Mvh

Sune

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune

Der kommer også et flodt design til siden. Men det bliver i 2011. Kan ikke få det lavet. Det er jo jule og snart nytår. Det er ikke dyrt jeg skal give 300 eller andet for at kan tage Dankort. Så dyret det vil jeg ikke sige. Jeg vil sælge templates til dansker og amerrikaner. Jeg vil bare hører fører jeg lavet noget dumt.

Hilsen MN Template

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror nok du lige skal undersøge sagen en eller flere gange til ;)

-

Også har jeg noget andet jeg godt vil spørge dig om.

Hvad får dig til at tro folk vil købe templates hos dig, og især på det amerikanske marked når der findes sider som er din meget overlegen?

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke invistere i den løsning, selvom det ikke er så dyrt igen som du siger, ville jeg ikke gøre det.

 

Som Sune også siger, er det kun nogle inkanerede danskere der har Dankort.

De fleste har Visa, eller Mastercard... og når du også vil sælge til USA og sådan, syntes jeg ikke du skal gøre det... men der er selvfølgelig på til dig selv!

 

MVH
Cyberman29

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bare jeg bruger det jeg har.

@Yusuf

Jeg er meget billige. Dem der er på siden ny er bare en lille start af hvad der kommer. Der er kun 350 vare på den nu. Jeg vil op på nogen 1,000 templates. Der kunne også ha været mange flere på siden hvis det ikke vare ved og værer jule Smile.

Hilsen MN Templates

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bare jeg bruger det jeg har.

@Yusuf

Jeg er meget billige. Dem der er på siden ny er bare en lille start af hvad der kommer. Der er kun 350 vare på den nu. Jeg vil op på nogen 1,000 templates. Der kunne også ha været mange flere på siden hvis det ikke vare ved og værer jule Smile.

Hilsen MN Templates

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino gik i f... sory.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

MNTemplates.com:

Jeg tror bare jeg bruger det jeg har.

@Yusuf

Jeg er meget billige. Dem der er på siden ny er bare en lille start af hvad der kommer. Der er kun 350 vare på den nu. Jeg vil op på nogen 1,000 templates. Der kunne også ha været mange flere på siden hvis det ikke vare ved og værer jule Smile.

Hilsen MN Templates

 Hmm, ikk' for noget, men der er da en del templates til 15$ som virkelig ligner gratis templates... er det, der.... eller er jeg forkert på den? hmm, undrer mig bare lidt

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

MNTemplates.com:

Jeg tror bare jeg bruger det jeg har.

@Yusuf

Jeg er meget billige. Dem der er på siden ny er bare en lille start af hvad der kommer. Der er kun 350 vare på den nu. Jeg vil op på nogen 1,000 templates. Der kunne også ha været mange flere på siden hvis det ikke vare ved og værer jule Smile.

Hilsen MN Templates

 Hmm, ikk' for noget, men der er da en del templates til 15$ som virkelig ligner gratis templates... er det, der.... eller er jeg forkert på den? hmm, undrer mig bare lidt

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)