Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på apple tilbehørs webshop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også lige komme med lidt tips og tricks ;-)

Først vil jeg lige sige jeg synes det er en super cool shop!

Rigtig godt arbejde, uden tvivl.

• Først og fremmest så din signatur, er det super med links til dine kategorier. Men er det ikke mere relevant med fx 'iPad tilbehør' fremfor iPad? Bare en tanke.
  • Det samme gælder forsiden titlen - det ord du allerhelst vil findes på - sæt det først.
  • Jeg klikkede mig lige ind på 'November tilbud', måske den skulle redigeres til 'tilbud' eller fjernes?
  • Din 'lig i kurv'-knap er meget langt nede, og jeg klikkede på 'Husk altid' mange gange.. Måske de skulle skifte plads?
  • Synes den loader ret langsomt, men ved ikke om det bare er mig.
  • Jeg ville finde et cover til min iPhone 4, men er ret ligeglad om det er silikone, gold osv. Hvad med bare et sted hvor jeg kan se ALLE iPhone 4 covers? Jeg tror mange er ligeglad med materialet, men går op i udseende.
  • Du skriver det er mest tysk moms - men bruger et dansk CVR nummer. Det forvirrer mig mere, end det gavner. I princippet er jeg ligeglad hvilken moms det er, jeg går bare op i om det er billigt.
  • Da jeg lagde et Nokia batteri i kurven, fejlede siden. Så opdaterede jeg, så forsvand alt undtagen produkttesten, og der kom en pop up frem om jeg ville gå til kassen eller kurven.
  • Da jeg kom til kurven, synes jeg 'Gå til kassen' er meget utydelig. Der er mange farver der flyder ind, det er en smule forvirrende.

Hvis jeg var jer ville jeg arbejde lidt med farverne. Synes man får mange forskellige indtryk :-)

Men samlet set, er det en super fed shop.

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Tak for din feedback.

Jeg er overordnet set enig i alle dine betraktninger.

Vi har nogle udfordringer med den måde shoppen er udviklet i sin tid, som giver nogle fejl, lange loadtider osv. Og det vil kræve noget der ligner et fuldt redesign at ændre nogle ting :-(

Gode pointer omkring moms/cvr, gå til kasse, læg i kurv osv.. Vi vil helt sikkert overveje at ændre de punkter du har nævnt som vi nemt kan ændre :-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)