Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ung, og vil du gerne have et firma? så er denne blog nok noget for dig!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har her de seneste dage gået og tænkt over, hvordan man kan hjælpe alle de unge der sidder der ude, som gerne vil stifte firma, og som virkelig har brug for hjælp.

Og så fandt jeg på en ide, hvorfor ikke lave en blog som lige præcis omhandler dette emne?

Min blog “Ung med firma”

vil omhandle meget det med alle de sværer ting som det kræver man skal have styr på, for at få et firma op og køre når man er ung(under 18), der vil komme en masse god information, som er godt at have når man skal begynde på at kaste sig ud i den store ehvers verden som ung.

Jeg vil give dig en masse gode værktøjer, og meget andet, som du får brug for, når du skal stifte firma.

HVORFOR HAR JEG LAVET DENNE BLOG?

Ja, nu skal du høre….

Jeg oplever rigtig tit på diverse forummer er at unge mennesker helt ned i 12 års alderen spørger “hvordan laver man et firma som 12 årig” og “hvordan laver man firma som 15 årig?” o.s.v

Og derfor syntes jeg det kunne være en god ide at oprette en blog som lige præcis omhandlede det her emne.

Jeg vil komme med en masse som du nok for brug for, så hæng på og tjek min blog ud så tit du kan:)

Håber i vil tage godt imod den.... og håber virkelig også, det er noget i kan bruge:)

Tjek den ud her...

MVH

Cyberman29 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:17
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:23
Hej, Jeg vil i hvert fald give bloggen et visit en gang i mellem :-) Mvh Sskriver
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:36

Cyberman29:

Jeg har her de seneste dage gået og tænkt over, hvordan man kan hjælpe alle de unge der sidder der ude, som gerne vil stifte firma, og som virkelig har brug for hjælp.

Og så fandt jeg på en ide, hvorfor ikke lave en blog som lige præcis omhandler dette emne?

Min blog “Ung med firma”

vil omhandle meget det med alle de sværer ting som det kræver man skal have styr på, for at få et firma op og køre når man er ung(under 18), der vil komme en masse god information, som er godt at have når man skal begynde på at kaste sig ud i den store ehvers verden som ung.

Jeg vil give dig en masse gode værktøjer, og meget andet, som du får brug for, når du skal stifte firma.

HVORFOR HAR JEG LAVET DENNE BLOG?

Ja, nu skal du høre….

Jeg oplever rigtig tit på diverse forummer er at unge mennesker helt ned i 12 års alderen spørger “hvordan laver man et firma som 12 årig” og “hvordan laver man firma som 15 årig?” o.s.v

Og derfor syntes jeg det kunne være en god ide at oprette en blog som lige præcis omhandlede det her emne.

Jeg vil komme med en masse som du nok for brug for, så hæng på og tjek min blog ud så tit du kan:)

Håber i vil tage godt imod den.... og håber virkelig også, det er noget i kan bruge:)

Tjek den ud her...

MVH

Cyberman29 

Hej Cyberman29

Idéen er i og for sig god nok... Dog tror jeg at flere vil komme til at besøge Amino i stedet for. Jeg tror ikke at der findes andre fora eller sider på internettet, hvor unge iværksættere kan få meget mere hjælp, end her. Men er da villig til at følge med i projektet, helt klar. Og held og lykke skal du da også have med bloggen :D

Mvh.

Anders Helbo Sørensen

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:00

Tak skal i have begge to:)

Og jeg ved godt der er en masse hjælp at hente her på Amino.

Men bloggens hoved punkt, er at jeg vil dele ud af mine erfaringer, som dårlige, og selvfølgelig gode erfaringer.

Og bloggen er jo målrettet mod unge, og Amino er mere bredt.... så man vil få specifik viden som kun unge iværksetere kan bruge, eller dem der vil igang.... imod sætning til her... hvor du selvfølgelig kan få hjælp... men det er bare mere bredt.

Og sådan en blog har jeg altid selv manglet, da jeg intet viste om sådanne ting:)

Men AMINO!!!! er helt klart et sted jeg vil anbefale alle! he.

Så det er derfor jeg har valgt at lave den:) he.... men tak for at i vil følge med i den, og i må også meget gerne anbefale den til andre som måske har brug for hjælp lige på min blogs område.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 00:13

Minder lidt om hjemmesiden ungmedfirma.dk

Den var engang i en af trådene her på amino.

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 00:37

Ja, det ved jeg.... men der for du kun at vide hvordan og hvorledes man skal gøre... der for man ikke rigtigt erfaringer med og sådan.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)