Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at stifte aps

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har behov for hjælp til at starte endnu en virksomhed (regner med et aps men er åben for et smba). Da jeg selv er utrolig dårlig til al papir værket, søger jeg een der kan lave det hele og bare spørge mig når der er noget der kræver min deltagelse.

Kontakt mig over PM for flere detaljer. Tilbud modtages også gerne på PM

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 21:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej .

Hvis det er Aps, så køb et færdigt selskab, f.eks hos www.jurition.dk - det er klart det nemmeste

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:48

Kasper Brandt:

Hej .

Hvis det er Aps, så køb et færdigt selskab, f.eks hos www.jurition.dk - det er klart det nemmeste

Tak for, har sendt dem en mail.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 23:09

Selv tak og go jul :-)

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:16

Rasmus Lindgren:
men er åben for et smba

Husk at der skal 2 til et smba.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 23:47

Hej Rasmus,

Det kan jeg sagtens hjælpe dig med og også inden nytår, hvis det skal gå så stærkt.

Medmindre du allerede har valgt jurition, sender jeg dig gerne et tilbud på, hvad det vil koste at oprette et ApS.

Du bør i den forbindelse tage stilling til kapitalen (80.000 som minimum), om selskabet skal have en bestyrelse eller alene en direktion, og om du ønsker revision eller ej. Vi laver i den forbindelse også gerne en direktørkontrakt, hvis du ønsker det, og jeg klarer alle dokumenterne og registreringen, herunder momsregistreringen, hvis du også ønsker det.

Mange hilsner

Pernille Ørskov, advokat

www.lundelmersandager.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:28

Niels Henriksen:

Rasmus Lindgren:
men er åben for et smba

Husk at der skal 2 til et smba.

Hej Niels.

Ja tak, det er jeg klar over. Jeg har allerede et smba idag :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:28

Pernille Ørskov, Advokat, Lund Elmer Sandager:

Hej Rasmus,

Det kan jeg sagtens hjælpe dig med og også inden nytår, hvis det skal gå så stærkt.

Medmindre du allerede har valgt jurition, sender jeg dig gerne et tilbud på, hvad det vil koste at oprette et ApS.

Du bør i den forbindelse tage stilling til kapitalen (80.000 som minimum), om selskabet skal have en bestyrelse eller alene en direktion, og om du ønsker revision eller ej. Vi laver i den forbindelse også gerne en direktørkontrakt, hvis du ønsker det, og jeg klarer alle dokumenterne og registreringen, herunder momsregistreringen, hvis du også ønsker det.

Mange hilsner

Pernille Ørskov, advokat

www.lundelmersandager.dk

Hej Pernille, jeg sender dig lige en PM

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 08:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Rasmus

http://www.stakemann-as.dk/www/Pub1731.asp kan jeg anbefale. Har aldrig selv anvendt dem, men kender en del revisorer og advokater der benytter Starkemann og alle med tilfredshed. De tager 3000 for en kontant stiftelse og du kan gøre det online. Du kan sagtens få stiftet et Aps billigere jeg vil gætte på at markedsprisen er omkring 2000 ved kontant stiftelse.

/Søren

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:20

Kaffe & Co:

Hej Rasmus

http://www.stakemann-as.dk/www/Pub1731.asp kan jeg anbefale. Har aldrig selv anvendt dem, men kender en del revisorer og advokater der beytter Starkemann og alle med tilfredshed. De tager 3000 for en kontant stiftelse og du kan gøre det online. Du kan sagtens få stiftet et Aps billigere jeg vil gætte på at markedsprisen er omkring 2000 ved kontant stiftelse.

/Søren

Hej Søren, mange tak for det. Kigger lige på dem.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)