Sagen er den at jeg har behov for at binde afgivet tilbud til et tlf nr eller email adresse (dette skal agere kunde nr ) såfremt kunde accepterer tilbud eller spørger ind ti ltilbud senere så skal jeg kunne slå op i tilbuddet ved at bruge kunde nr.
forklaret i trin.
kunde taster tlf nr og info i min webformular på nettet.
jeg afgiver et tilbud til kunde.
kunde accepterer jeg laver tilbuddet om til en ordre derefter en faktura
kunde er bogført og kan altid hentes hvis kunde ønsker at handle på ny.
Jeg har et ekstra ønske mht webformularen eller programmet som webformularens indhold bliver "overflyttet" til. ønsket er at jeg skal have mulighed for at indsamle mail adresser så jeg kan sende nyhedsmails ud..
Spørgsmål:
kan man få noget PHP eller lign og et program som kan sende tilbud/fakturerer mm. i samarbejde med formularen på nettet?
Håber i har tonsvis af gode råd og vejledning. jeg er også interesseret i tilbud fra folk som sætter sådan noget op med bind for øjnene :-)
Mvh Omar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Som jeg forstår det, så har du brug for Eregner.dk med det kan du på få min. lave en formular, hvor dine brugere kan bestille et tilbud. Tilbuddet beregnes via et regneark du laver...
Du får samtidig en mail med kundens oplysninger.
Kontakt mig, hvis du skal bruge hjælp til at komme igang.
det er en rigtig fin formular. men jeg savner stadigvæk en formular som kan tale sammen med et program hvorfra jeg opretter kunder og afgive tilbud samt laver ordre og fakturerer folk fra.
-efter at have set din intro så fortjener du da en rose. det ser nemt overskueligt ud og prisen er ok :-)
Mvh Omar
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Du vil gerne have en slags "ping-pong" effekt, hvor kunden kan afgive en forespørgsel, du kan så afgive et indledende tilbud? Hvis kunden takker ja, så bliver det til en ordre, hvis kunden svarer nej har du mulighed for at afgive endnu et tilbud?
det er vist det mindste af mit spørgsmål (tror jeg) jeg vil egentligt gerne have en formular som kan tale sammen med mit regnskabs program..
der er vel mange som ejer et program hvorfra de kan oprette kunder og hvorfra de kan give tilbud og så også genfinde de tilbud hvis modtager af tilbud vender tilbage med en accept af det givne tilbud som kan være forskelligt.
jeg tror jeg er nået meget langt hvis jeg finder en formular som hænger sammen med et regnskabsprogram :-)
Mvh Omar
Du er ude efter en lidt Tricky formular, jeg har muglighed for at tilbyde dig en stabil løsning som altid fungere og har en stabil oppetid og naturligvis Ganske Gratis :-).
Nu er det ikke for at få de andre Amino Gutter væk, men med Google Apps kan du oprette en formular hvor den har alle de funktioner du nævner.