Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres mål for 2011?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine mål for 2011

1. Tjene en masse penge

2. Finde den perfekte ejendom

3. Få lavet en vækstplan for mit firma

4 Få lavet en hjemmeside

5. Tabe et par kilo Confused

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:32

Opfølgning på 2010:

Først er det vil egentligt smart, at følge op på målene for året der er ved at være gået.

Mit første og største mål, var at få solgt nok til at jeg kunne udvikle på CloudSprout fuldtid! Det lykkedes omkring 1/6. Slut med consulting :-)

Jeg ville gerne tjene flere penge i månedsløn, hvilket også lykkedes. Og så har firmaet generelt slået budgettet med en pæn slat, så der er lidt udbytte etc.

På Nørrebro hvor jeg boede før, var der hele tiden indbrud og det var egentligt et lidt kedeligt kvarter.

Nu har jeg en herskabslejlighed lige ved Strandvejen, og det er intet mindre end fantatisk. Rig og rask er overraskende bedre end syg og fattig.

Mit mål var at komme ned på 86 kg, men selvom det i løbet af året næsten er lykkedes er resultatet pt. at der mangler 6 kg. (Men året er ikke slut endnu og fitnessdk i Gentofte har stadig åbent :-) )

Alt-i-alt har 2010 været et rigtigt godt år, selvfølgeligt med opture og nedture, men det er endt fantatisk.

Mål for 2011:

CloudSprout skal havde flere kunder, jeg er lidt i tvivl om det er for urealistisk men målet er at nå 1000 kunder i 2011. Det skulle gerne ske ved hjælp af den nye brugerflade og en internationalisering.

Lønnen skal havde en tak opad, samme som sidst, så skulle alle ejerne være blandt den rigeste del af befolkningen :-)

Selvfølgeligt skal vægten også ned på 86 kg.

Jeg fik ikke holdt noget sommerferie i 2010 pga. der var så meget at lave, hvilket i sig selv er okay. Men jeg i 2011 kunne jeg godt tænke mig at besøge mindst et andet kontinent, helst i forbindelse med arbejde.
F.eks. Getaway Project lækkert ud. Og en pitch tur til San Hill Road i Silicon Valley ville heller ikke være af vejen :-)

Held og lykke til alle i 2011 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 11:27

At komme igennem 2011 med kørende virksomhed.

Håber at 2011 bliver bedre end 2009 og 2010, ellers forventer jeg at være lønmodtager til næste jul desværre.

Personligt:

At få mere tid med familien i år, løser nok sig selv hvis ovenstående ikke lykkedes.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)