Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om denne salgsvideo?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har lavet en lille salgsvideo, som jeg godt kunne tænke mig lidt feedback på. Er den helt ude i skoven, eller giver den en fin ide om hvad siden/produktet handler om?

ALT FEEDBACK ER VELKOMMEN

PS: Ger ønskes IKKE feedback på videokvaliteten, da det blot er en test, og ej heller på hjemmesiden, da den blot er en midlertidig "dummy".

På forhand tak - Tue NoYes?

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:45

Synes faktisk den er meget god. Dog ved jeg ikke hvor relevant dit navn er i videoens sammenhæng? Nu ved jeg ikke om du er en kendt herre i din branche men hvis du ikke er ville jeg måske droppe navnet. 

Din vokal, info og video er ellers ganske fint :)

Held og lykke med det

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:54

Synes det er en rigtig god video. Hvis jeg skal nævne en enkelt detalje synes jeg at talen er lige hurtig nok, man bliver helt forpustet, men det er selvfølgelig også meningenSmile.  Held og lykke med den.

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 20:18

Tak for feedback'en.

Det er jeg rigtig glad for.

Det er godt nok lidt underligt at høre sin egen stemme - synes det lyder helt forkert.

- Tja, det kan godt være jeg skal undlade navnet, det var mest af alt for at skabe et personlig kontakt til kunden (apropos et af dine seneste blogindlæg, Kristoffer, dog i en lidt anden kontekst Smile)

- Jo tempoet er højt. Kan godt være jeg laver det lidt om, da den demografiske målgruppen er ret bred.

Tak for feedbacken - men MERE SØGES Stick out tongue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:28

Jeg synes den virker rigtig professionel! God kvalitet, flotte video sekvenser og faktisk en glimrende speaker stemme. Jeg ville dog snakke lidt langsommere og få mere pause imellem de forskellige ting du siger.

Jeg sidder dog tilbage med følelsen af... Hvad pokker er det præcis du sælger? Og hvorfor pokker skulle jeg købe det?

Jeg ved godt du siger det.. Men det er unægteligt den følelse jeg sidder med tilbage.. Don't know why..

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 20:52

Hej Lars,

Først og fremmest - tak for din feedback.

Ja, jeg giver nogle argumenter, men de virker åbenbart ikke godt nok, og det er jo netop pointen. Jeg må arbejdere hårdere - tak for det.

Produktet er lidt svært, da målgruppen er så bred! Der er kort til pensionisten, svømmeren, militærmanden og kvinden som lige har født og 20 andre. Men dette skal ikke være en undskyldning - jeg går i tankeboks. Jeg ved  at videoen indeholder mange "tomme" løfter, fx leverer fantastiske resultater og er nemt og sjovt, men det er dælme svært når man arbejder med 30 sek. Igen, ingen undskyldning... Smile

Tak for feedback 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 22:34

Tue Nielsen:

Produktet er lidt svært, da målgruppen er så bred! Der er kort til pensionisten, svømmeren, militærmanden og kvinden som lige har født og 20 andre.

Hej Tue

Kan du ikke differentiere dine videoer så du rammer din målgruppe? En video med nogle glade pensionister, nogle svømmere osv.

Når det er sagt, så ved jeg heller ikke helt hvad det egentlig er du sælger. Det er noget med nogle kort med øvelser på, men:
- har jeg behov for udstyr til at gennemføre øvelserne? I videoen er der et underlag, når der skal laves øvelser
- hvis de kan laves alle steder, hvorfor så ikke vise det i videoen?
- hvis man ligger op til at man kan træne alle steder, kan kortene så tåle regn?
- kortene har nogle forskellige farver. Skal man have et kort i hver farve for at nå alle hovedmuskelgrupperne eller hvordan fungerer de?
- og måske det vigtigste; hvordan kommer jeg i bedre form ved at have nogle kort med øvelser?

Fordi den er meget generel, så taler den ikke rigtig til mig.

Håber du kan bruge det :)

S

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:01

Den er sku meget sej - måske lidt "cheesy" men meget cool

har du overvejet at bruge kendis stemme?

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 12:21

Tak for feedback til jer begge to - super fedt.

@Søren: "Håber du kan bruge det :)" Det kan du tro Wink

Det er en god ide, at lave en video til hver undergruppe, men puha det kommer til at tage tid. Det fremgår nok ikke klart nok, om øvelserne kan laves alle steder og om der skal benyttes udstyr. Grunden til dette er, at nogle af kortsættene kræver udstyr, fx håndvægte, kettlebells eller medicinbold, mens resten kun kræver egen kropsvægt. Dette er svært at forklare på 20-30 sek, og det er mit håb, at den kommende webside vil gøre dette klart for kunden.

Kortene kan godt tåle regn, og man kan endda tage nogle af kortene med i svømmehallen. Dette skal jeg nok orientere om på hjemmesiden!

Ja, kortene har forskellige farve, netop efter hvad muskelgruppe du ønsker at træne. Dette kommer også til at fremgå af hjemmesiden.

Dit sidste spørgsmål vedr. hvordan kortene skal få dig i bedre form, er nok i virkeligheden det mest centrale - og sværeste. Idéen som jeg ønsker at formidle på hjemmesiden og sub. via videoen er, at træningen skal være sjov og motiverende. Træk et kort og lav øvelsen de beskrevne antal gange. Har du en offdag, så aftal med dig selv at du blot skal trække 10 kort, så er du færdig. Det er en nem og egentlig ret sjov måde at træne på (synes jeg). De fleste af os har nok stået og kigget på et par håndvægte eller en gummi bold og tænkt, hvad dælen skal jeg lave af øvelser. Og så ender det gerne med at blive nogle almindelige biceps curls med håndvægtene og kedelige mavebøjninger på bolden.

Overvejer, bl.a. på baggrund af dine kommentarer, at lave en ny video, hvor jeg forklarer træningskonceptet bag FitDeck. En slags "how to" video. Denne salgsvideo som jeg har linket til tidligere er blot ment, som en lille "teaser".

Igen, tak for feedback. Det er rigtig rart, da det for en til at konkretisere sine tanker.

@ Manageren: Tak for det. Når du skriver "cheesy", mener du så selvfed eller hvordan? Super fedt med feedback'en Smile Ja, jeg har overvejet kendis stemmer, og det er egentligt heller ikke specielt dyrt, men pengene er små og jeg synes egentlig det er meget sjovt selv at lave.

Er lidt overrasket over den gode feedback på netop voice-over'en og min vokal. Synes nemlig selv det lyder lidt "uprofessionelt", men det er nok også svært at vurdere sin egen stemme. Men jeg er meget åben over for feedback vedr. stemmen - godt og dårligt?

Vh. Tue Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)