Tak for feedback til jer begge to - super fedt.
@Søren: "Håber du kan bruge det :)" Det kan du tro 
Det er en god ide, at lave en video til hver undergruppe, men puha det kommer til at tage tid. Det fremgår nok ikke klart nok, om øvelserne kan laves alle steder og om der skal benyttes udstyr. Grunden til dette er, at nogle af kortsættene kræver udstyr, fx håndvægte, kettlebells eller medicinbold, mens resten kun kræver egen kropsvægt. Dette er svært at forklare på 20-30 sek, og det er mit håb, at den kommende webside vil gøre dette klart for kunden.
Kortene kan godt tåle regn, og man kan endda tage nogle af kortene med i svømmehallen. Dette skal jeg nok orientere om på hjemmesiden!
Ja, kortene har forskellige farve, netop efter hvad muskelgruppe du ønsker at træne. Dette kommer også til at fremgå af hjemmesiden.
Dit sidste spørgsmål vedr. hvordan kortene skal få dig i bedre form, er nok i virkeligheden det mest centrale - og sværeste. Idéen som jeg ønsker at formidle på hjemmesiden og sub. via videoen er, at træningen skal være sjov og motiverende. Træk et kort og lav øvelsen de beskrevne antal gange. Har du en offdag, så aftal med dig selv at du blot skal trække 10 kort, så er du færdig. Det er en nem og egentlig ret sjov måde at træne på (synes jeg). De fleste af os har nok stået og kigget på et par håndvægte eller en gummi bold og tænkt, hvad dælen skal jeg lave af øvelser. Og så ender det gerne med at blive nogle almindelige biceps curls med håndvægtene og kedelige mavebøjninger på bolden.
Overvejer, bl.a. på baggrund af dine kommentarer, at lave en ny video, hvor jeg forklarer træningskonceptet bag FitDeck. En slags "how to" video. Denne salgsvideo som jeg har linket til tidligere er blot ment, som en lille "teaser".
Igen, tak for feedback. Det er rigtig rart, da det for en til at konkretisere sine tanker.
@ Manageren: Tak for det. Når du skriver "cheesy", mener du så selvfed eller hvordan? Super fedt med feedback'en
Ja, jeg har overvejet kendis stemmer, og det er egentligt heller ikke specielt dyrt, men pengene er små og jeg synes egentlig det er meget sjovt selv at lave.
Er lidt overrasket over den gode feedback på netop voice-over'en og min vokal. Synes nemlig selv det lyder lidt "uprofessionelt", men det er nok også svært at vurdere sin egen stemme. Men jeg er meget åben over for feedback vedr. stemmen - godt og dårligt?
Vh. Tue