Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af www.reolsystem.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

 

Jeg vil gerne høre ris og ros for min hjemmeside www.reolsystem.dk.

 

Jeg er nogenlunde tilfreds med det den sælger, men det kan selvfølgelig blive bedre.

 

Jeg håber i har tid til at hjælpe :)

 

Med venlig hilsen

Allan

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan,

 

Jeg synes det er en god hjemmeside. Den er naturligvis rimelig enkelt, men det passer egentligt godt til produtkerne. Handelsstrukturen (vælg først type, dernæst håndatg, kant etc...) er rigtigt enkel & god! Gode billeder - fint med "FAQ", så alt i alt kunne jeg sagtens finde på at handle hos Jer (sender i i øvrigt også prøver på de 2 forskellige former for afrunding kontra lige kant - det fremgår ikke af hjemmesiden)! ... Nå ja: Hvis jeg skulkle sige noget negativt skulle det måske være de 3 forskellige fragtomkostninger.....Kunne man måske sende alle ordrer fx. under DKK1000 mod et gebyr på DKK150, og alle andre gebyrfrit??  Og lige: Hvis jeg går ind på "samle ordre" (HVAD ER DET??) så dukker der 2 navne op "K. Stjernholm" og "L. Nielsen" .. .hvad er nu det for noget??????

Jeg aner ikke om Jeres side er optimeret for Google..men hvis jeg søger på "reolsystem" eller "reol i træ" dukker jeres side ikke lige op på første side af Google....suk....

...NB: er det en standardshop og i givet fald hvilket system ... og har i været tilfredse med det??

 

 

Martin
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Tak for din respons. Mht. prøver på kanter - så sender vi både med rund og lige kant.
Mth. fragt - kan jeg godt se du har ret. Fragten er et problem - reolerne skal pakkes rigtigt godt ind og er rimelige dyre at sende. 3 reoler 71x71x37cm koster 650kr. at få sendt til kbh.

"Samle ordre" er et menu punkt kunder der har speciele ønsker går ind og sender deres bestilling. Eksempel : Kunden vil have en reol i 50 cm dybde og mailer til mig. Jeg laver en tegning og pris - kunden accepterer - jeg ligger ordren ud under samle ordre, sender kunden et direkte link og kunden bestiller.

Vi bruger google AD-words til profelering. 

Det er Scannet der leverer vores shop. Ja vi er tilfredse med shoppen, men igen så har vi ikke prøvet andet, så der er jo altid plads til forbedringer :).  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)