Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om det nye design?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

Vi har fået lavet en webshop til iPhone reparation, samt iPhone tilbehør, og derfor vil vi gerne have lidt feedback.

Synes i billederne i flashen er forståelige nok?

Hvad med navigeringen på shoppen?

På forhånd tak :-)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:08

Hej Silvan...

Da jeg havde set på din hjemmeside i max 5 sekunder fik jeg straks tankerne hen på et andet design/projekt nemlig http://www.mytrendyphone.dk som jeg synes har de samme visuelt opsætninger som din. (ved ikke om det er et Template) Deres fordel i mine øjne er bare, at deres design er gennem ført fra start til slut, hvor i mod dit det halter lidt. 

Her tænker jeg blandt andet på din menu, som har bredde sort kanter i hver ende, dit logo/tekst i toppen virker noget sløret og ikke helt en passende font. 

Det er små ting men ellers ser det ganske fint og fornuftigt ud.

......

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:09

Med mindre i arbejder sammen med MYTRENDYPHONE så ser det super godt ud, hvis i ikke gør så er det rent copy paste af deres design opsætning

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:18

Silvan Popovic er Ejeren af MyTrendyPhone :P Så han er i sin fulderet til at bruge designet. Jeg syntes du(Silvan Popovic) med fordel kan skrive "mobilreparation.dk - En Del af MyTrendyPhone.dk" Det giver en tryghedserklæring og sikkerhed til kommende kunder at i er et ordenligt firma, da jeg mener at MTP har et ret godt brand.

Designet er super, flot og stilrent, dog undre jeg mig over du vil have 2 forskellige webshops i danmark, altså MTP og Mobilreparation.dk hvor du kunne skabe lidt Seo af at linke til MyTrendyPhone.dk

Men super flot design og clean. Det er super at de billeder der repræsentere hvilket type reparation der er snakke om også har den skade, så folk generelt ikke er i tvivl om hvad der skal skiftes.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 16:19

Webartisten:

Hej Silvan...

Da jeg havde set på din hjemmeside i max 5 sekunder fik jeg straks tankerne hen på et andet design/projekt nemlig http://www.mytrendyphone.dk som jeg synes har de samme visuelt opsætninger som din. (ved ikke om det er et Template) Deres fordel i mine øjne er bare, at deres design er gennem ført fra start til slut, hvor i mod dit det halter lidt. 

Her tænker jeg blandt andet på din menu, som har bredde sort kanter i hver ende, dit logo/tekst i toppen virker noget sløret og ikke helt en passende font. 

Det er små ting men ellers ser det ganske fint og fornuftigt ud.

Det er samme virksomhed. MobilReparation.dk er kun til reparationer af iPhone, og iPhone tilbehør, derfor har vi prøvet at holde od til samme design stil som på MyTrendyPhone shoppen.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:20

kom lige til at tænke på.. Der mangler en stor synlig guide, hvordan proceduren for reparation kan foregå.

http://www.mobilreparation.dk/shop/iphone-4-glas-35452p.html

der er 3 små linjer med tekst der beskriver hvordan, men et stort billed i header eller forsiden(samt undersider) hvor der beskrives hvor let og simpelt det er, ville gavne :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 16:23

Hey Silvan! 

Kanon hjemmeside du har fået lavet! Farverne er super blærede og passer godt sammen, udover det er navigationen og flashen også godt! Jeg synes også du skal skrive at siden er en del af MyTrendyphone :) 

Stor ros! :) 

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 16:24

BruunMedia:

Silvan Popovic er Ejeren af MyTrendyPhone :P Så han er i sin fulderet til at bruge designet. Jeg syntes du(Silvan Popovic) med fordel kan skrive "mobilreparation.dk - En Del af MyTrendyPhone.dk" Det giver en tryghedserklæring og sikkerhed til kommende kunder at i er et ordenligt firma, da jeg mener at MTP har et ret godt brand.

Designet er super, flot og stilrent, dog undre jeg mig over du vil have 2 forskellige webshops i danmark, altså MTP og Mobilreparation.dk hvor du kunne skabe lidt Seo af at linke til MyTrendyPhone.dk

Men super flot design og clean. Det er super at de billeder der repræsentere hvilket type reparation der er snakke om også har den skade, så folk generelt ikke er i tvivl om hvad der skal skiftes.

Lige præcis :)

Mange tak for din feedback.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 16:35

BruunMedia:

kom lige til at tænke på.. Der mangler en stor synlig guide, hvordan proceduren for reparation kan foregå.

http://www.mobilreparation.dk/shop/iphone-4-glas-35452p.html

der er 3 små linjer med tekst der beskriver hvordan, men et stort billed i header eller forsiden(samt undersider) hvor der beskrives hvor let og simpelt det er, ville gavne :)

Det er vi i fuld gang med at arbejde på. Der skal være en købsguide til reparationerne.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 16:36

Jonas Donbæk:

Hey Silvan! 

Kanon hjemmeside du har fået lavet! Farverne er super blærede og passer godt sammen, udover det er navigationen og flashen også godt! Jeg synes også du skal skrive at siden er en del af MyTrendyphone :) 

Stor ros! :) 

Venlig hilsen

Jonas Donbæk

Hej Jonas

Mange tak for din feedback

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)