Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website, fotolir.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Fotolir.dk er en ny dansk foto-nyhedsblog for både amatører og mere professionelle fotografer.

Da jeg ingen forstand har på html, har jeg som mange andre herinde brugt Wordpress

Fotolir.dk har nu været online i ca. 1.5 måned og jeg har løbende afprøvet flere forskellige temaer til siden. Jeg er selv ret godt tilfreds med det nuværende tema, men hvad synes i?

Det skal lige siges at i alle andre browsere end Internet Explore har siden/"bodyen" runde hjørner. Er er nogen der har en nem løsning på dette?

Alle former for ris, ros og andre bemærkninger, samt gode råd velkommen.

http://fotolir.dk/

På forhånd tak!

Mvh.

Fotolir.dk    

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52

Hej

Tillykke med siden, det er jo altid dejligt af søsætte et projekt.

Jeg vil ikke lige kommentere designet så meget da det hurtigt bliver for subjekt her på Amino, men jeg vil da gerne lige give dig en ide til at få sitet mere visuelt, nu hvor det hedder Fotolir :)

Da jeg lige læste navnet havde jeg en forventning om en side med store fede inspirende billeder. Så jeg vil da klart anbefale at "sælge" dine indlæg bedre med nogle store lækre billeder :)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:02

Det første jeg kommer i tanke om, er at sikke rodet hjemmesiden her. Ingen linjer til at afskærme diverse elementer på siden og flyder derfor sammen til et stort ragnarok.

Får lidt liv og glade dage på siden, ind med nogen farver små frække deltaljer...

Der er masser af gode templates der ude til lige netop dit projekt...

Men ellers tillykke med dit projekt! 

......

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:24

Siden mangler et logo der siger det er foto guide siden omhandler

Ingen billeder på siden , der er simpelthen  for lidt

Foto side regner jeg med mange foto på og liv og farver

underside begynder guide opgave jeg at læse , ingen overskrifter på siden og den er simpelthen så tætskrevet .

Husk sæt teksten til maks. 4 linjer og så mellemrum ellers kan ordblind og gammel mennesker ikke læse teksten  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:01

Hej igen

Tak for jeres feedback! 

Jeg har taget det til mig og har tilføjet lidt ændringer til siden. Jeg har bl.a. lavet nogle stiplede linier så det ikke "flyder sammen" på forsiden. 

Derudover har jeg ændret antallet af linier tekst til max. 4 linier, som Mikael foreslog. 

Måske signalerer "foto-lir" at det burde være en side med masse liv, farver og billeder, men vi vil gerne fremstå som en seriøs og overskuelig side og det er det vi forsøger at ramme med de lidt neutrale farver og ikke alt for store billeder. 

Hvad ang. navnet "fotolir.dk" er det valgt fordi det er kort og nemt at huske og ikke mindst fordi det var ledigt! Det er jo efterhånden umuligt, at finde på et godt domænenavn der ikke allerede er i brug eller optaget. 

Har i flere foreslag til siden eller mere konkrete bud på f.eks. et wordpress-tema eller et ledigt domænenavn, så kom endelig med dem.

http://fotolir.dk/

På forhånd tak.

Mvh. 

fotolir.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)